מועדון לילה (עיצוב: mako)
בדרך אליכם|עיצוב: mako
שמונה שנים עברו מאז עלתה לראשונה "מועדון לילה" לאוויר, כשבהתחלה לא  ידעו אנשי התכנית לאן פניהם. אחרי ההצלחה של העונה הראשונה  יצאה התכנית להפסקה קצרה וחזרה ב-2009 אל המסך.

לכבוד חזרתה, ותחילתה של העונה החמישית, החלטנו לפנות לאביה הרוחני, ארז טל, כדי לשמוע מעט אנקדוטות, סודות ופרטים מסקרנים מאחורי המועדון הלילי.

1. אחד הפאנליסטים המסקרנים הוא דווקא שלום אסייג; שלום הגיע כאורח בעונתה הראשונה של התכנית, ולבסוף, בגלל שהביקור שלו היה כל כך מוצלח, הוא נשאר כמעט עונה שלמה.

2. התכנית התחילה בכלל כ"לייט נייט" ששודרה בעשר וחצי או מאוחר יותר, פעמיים בשבוע, בסופי השבוע. בגלל התגובות החיוביות התכנית עברה לשעות פריים טיים עם פאנל קטן של שלושה אנשים.

3. רן תלם, סמנכ"ל תכניות קשת בהווה, היה העורך הראשון של התכנית, ובנוסף, שימש גם כסוג של כתב שטח שעשה כל מיני דמויות מוזרות, בכתבות קצרות שנמשכו שלוש דקות.

4. מה שותים הפאנליסטים? מתברר שכל אחד שותה מה שמתחשק לו; בדרך כלל לא מדובר בשתייה "כבדה", ובכוסות יש יין או משקאות קלים אחרים. יש כאלה שאפילו נכנסים לאולפן עם כוס מים או תה.

5. אחד הרגעים הזכורים היה זה בו הגיעה להתארח גל גדות. אחרי שחברי הפאנל שאלו אותה מה לא טוב בה (מכיוון שהיא כזו מושלמת) היא ענתה שהיא בחורה מאוד "קלאמזי". כשהסתיים הראיון והודו לה, היא יצאה מהאולפן והחליקה בצורה מצחיקה מאוד. כמובן שמיד החזירו אותה להתיישב ומשם היה קטע אלתור ארוך ומצחיק בטירוף וכמובן שההחלקה שלה נכנסה בסוף לתכנית.

6. בר רפאלי היא האורחת הפופולארית ביותר. בר הגיעה לכל אחת מארבע העונות, כשבעונה הראשונה אורי גוטליב לא הפסיק לדבר עליה, ולבסוף היא הגיעה לפגוש אותו והיה מרגש במיוחד.

7.. אחד מהקטעים המצחיקים בכל תולדות התכנית היה כשדני קושמרו הגיע להתארח, יצא לשטח ככתב מחופש והחל לשאול את העוברים והשבים מה הם חושבים על דמויות מוכרות, וכמובן שאל גם מה הם חושבים עליו. אחרי מספר תכניות גם ארז יצא לרחובות לברר מה חושב עליו העם.

8. התכנית מצולמת בדרך כלל בשני סשנים: אחד ב-17:00 והשני ב-21:00. בכל סשן יש קהל נפרד ואנחנו מקליטים את זה פעמיים כדי לבחור את הקטעים הטובים ביותר שיכנסו לתכנית.

9. המרקם הקבוצתי של הפאנל הוא אחד הדברים החשובים ביותר. הם חייבים להיות קומיקאים אבל לאו דווקא סטנדאפיסטים. בעונה הראשונה נבחרו אנשים מוכרים כמו מיה דגן ועפר שכטר, אך ככל שהתקדמה התכנית נבחרו בעיקר קומיקאים - אבל לא תמיד זה עובד. היה בעבר מקרה של קומיקאי מאוד מוכר שהגיע להתארח אבל משך לעצמו את אור הזרקורים ו"גנב" פוקוס משאר חבריו לשולחן - באותו רגע הוחלט שהוא כבר לא יהפוך לפאנליסט קבוע.

מאחורי הקלעים מועדון לילה (צילום: mako)
עומלים ועובדים|צילום: mako
10. הרבה תכניות מהסוג של "מועדון לילה" מוסיפות צחוק מוקלט, אבל במקרה של מועדון לא כך הדבר; כמו שרואים הקהל יושב ממש קרוב לפאנל ורואים אותו כל הזמן כך שאם בדיחה לא עובדת והקהל לא צוחק, לא מדביקים צחוק מוקלט, אלא פשוט לא מכניסים את הקטע לתכנית.

 >> בואו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של "מועדון לילה"

"מועדון לילה" - אירוע הפתיחה החגיגי: רביעי (22.10) ב-21:00

עוד במועדון לילה: