פרשת המוות הכפול במלון "הרודס" באילת מעלה סימני שאלה רבים, כשעל הפרק עומדת השאלה המרכזית - האם ברוך אינדיג רצח את בת זוגו אודליה בכר ואז התאבד או שהשניים קיבלו את ההחלטה המצערת יחד?

עברו של אינדיג מצביע על בעיות תקשורת רבות, שנבעו מהטרדות מיניות שעבר ועליהן סיפר בעמוד הפייסבוק שלו וכלל הנראה, השפיעו על אופיו כאדם בוגר. נגד אינדיג אף הוגש כתב אישום פלילי על התחזות, פגיעה בפרטיות והטרדה, לאחר שפרץ לחשבונות מייל ופייסבוק של בנות אשר רדף אחריהן באובססיביות.

אלא שלמרות האופי המורכב של אינדיג, במעגל החברים הקרוב דווקא לא חשדו בכוונותיו, וההודעה על המוות הכפול הגיעה אליהם בהפתעה. "הייתי ממש בשוק, לא האמנתי שהוא באמת עשה דבר כזה", מספרת שיר סיבוני, חברתם הטובה של הזוג למערכת "חי בלילה", ומבהירה שלא היה שום סימן מקדים לאירוע.

עוד מספרת סיבוני כי החופשה באילת הייתה אמורה להיות חופשת פרידה, לאור החזרה של בכר ללוס אנג'לס. היא טוענת שאינדיג קיבל את הפרידה ברוח טובה, אך במשטרה דווקא מעלים חשדות שההתאבדות היא למעשה רצח בכוונת תחילה. 

לפי הערכות המשטרה, בכר מתה כבר ביום חמישי ומכאן עולה השאלה המטרידה, כיצד שונתה תמונת הפרופיל בפייסבוק שלה לתמונה זוגית משותפת עם אינדיג ביום שישי, אם לכאורה היא כבר לא הייתה בין החיים? ראוי לציין שכמה דקות קודם לכן שונתה גם תמונת הפרופיל וסטטוס מערכת היחסים של אינדיג בהתאמה. 

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25