פוסט אחד בפייסבוק סחף אחריו שורה שלמה של טענות כנגד רופא עור אשר מועסק במרכז, החל מנשים וכלה בגברים שהמשותף לכולם הוא לכאורה ההטרדה המינית שעברו בחדר הטיפול. "אלה שהצטרכו להתפשט מולו לחינם," כך נפתח הפוסט, שהמשיך לתאר את מה שכביכול כולם כבר יודעים: "אלה שהוא התפעל מהחזה שלהן, אלה שהוא ליטף את הידיים שלהן, אלה שחקר אותן לגבי חיי המין שלהן, כל אלה מצטרפות כל שנה למעגל וכולם שותקים, וכולם יודעים".

אחת המתלוננות החליטה להפסיק לשתוק ולהגיש כנגדו תלונה במשטרה, בריאיון ל"חי בלילה" היא שיתפה בתחושות הקשות: "כל השנים שבעצם עברו מאז, שזה ארבע שנים לערך, חשבתי אם זאת הייתי רק אני או שהיו עוד נשים שסבלו את אותו דבר שאני סבלתי". היא המשיכה ותיארה איך הצלבת המידע עם מפרסמת הפוסט הביאה אותה להבנה העמוקה שלכאורה מדובר בעוד עשרות נשים.

"כשנכנסתי הוא הושיב אותי לידו, נגע לי ברגל ודיבר בצורה נורא לא נעימה, אפילו די אגרסיבית וסקסיסטית", שיתפה המתלוננת בפרטי האירוע, והפצירה בנשים שחוו גם הן הטרדות מהרופא להרים את הכפפה ולפעול: "אני מקווה שישימו לזה יותר לב, ושעוד נשים ישמעו את הסיפור הזה ויבואו להתלונן, כי אני בטוחה שאני לא היחידה".

מהרופא נמסר בתגובה: "הגיע לאוזניי שמישהי שמה דברים כאלה בפייסבוק, אני מבקש להפסיק את השיחה מפני שאני באמצע ישיבה וזו לא הדרך להתנהלות".

מקופת החולים הראשונה בה הרופא מועסק נמסר: "אנו מתייחסים בכובד ראש וברגישות לכל תלונה על הטרדה מינית. על אף שלא התקבלה כעת כל תלונה לגבי הרופא, הוא הוזמן לשיחה. ככל שתוגש תלונה כנגדו הרי שנבדוק אותה מיידית ועניינית".

מקופת החולים השנייה נמסר בתגובה: "מעבר לתלונה אחת לפני שלוש שנים, שטופלה במלוא הרצינות, לא התקבלו בקופה פניות נוספות. הקופה תבדוק את הנושא ותנקוט בכל צעד שיידרש על מנת להבטיח ללקוחותיה טיפול רפואי הולם".

תגובת משרד הבריאות: "אנחנו קוראים את הפניות מהפייסבוק ונברר את הסוגייה לעומק מול הקופה".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25