השחקנית היהודייה מים ביאליק תחת מתקפה: כוכבת הקומדיה "המפץ הגדול", שנחשבת לאחת הקומיקאיות המצליחות בהוליווד התראיינה ל"חי בלילה" וסיפרה על מאבקה בעולם למען ישראל. "לישראל יש זכות להתקיים כמדינה עצמאית עם גבולות בטוחים", סיפרה בראיון ששודר בקשת לפני פחות משבועיים, והוסיפה שהיא זוכה לקללות ואיומים על חייה. "היטלר היה צריך לסיים את המלאכה", כתב לה גולש אחד. "את יהודייה מטונפת עם אף נשרי", כתב לה אחר.


רגע לפני ערב חג הפסח, שיתפה ביאליק את הראיון בעמוד הפייסבוק שלה, שלו למעלה ממיליון עוקבים, וכתבה: "היה לי הכבוד לשוחח עם איש טלוויזיה מוביל בתוכנית 'חי בלילה' על ציונות, פמיניזם ועוולות חברתיות". מאות אלפים נחשפו לראיון, עשו לייק שיתפו והגיבו והתגובות לא איחרו להגיע: "תודה מים! אנחנו מעריכים כל כך מה שאת עושה למעננו, כל הכבוד!", כתב לה רז גבסו; "סוף סוף מישהי אומרת את האמת!", חיזקה אותה אסתי ווסנר ואילו רוברט צ'חנובר הוסיף: "את קול צלול ויפה נגד אנטישמיות! צריך עוד שתיגייסו כמוך".



אבל היו גם מי שתקפו את ביאליק: "איך את יכול לתמוך בכיבוש?" כתב לה ג'ף קוק, "למה הם בכלל צריכים מדינה?" שאל ג'יימס היימן רנדל ואילו מרינה רודי כתבה בחריפות – "לישראל אין זכות קיום בזמן שהיא דורסת אחרים. איך את יכולה להגן על מדינה שרומסת זכויות אדם?!". רבים ניצלו את הבמה לתקוף את ביאליק על הביקורת שהביעה בראיון על הנשיא דונלד טרמאפ והאווירה האנטישמית שליוותה את הקמפיין שלו. "בושה!", כתבה לה עדן יחזקאל, "איך את יכולה לתמוך בפוליטיקאים ששונאים את ישראל ולקרוא לעצמך תומכת ישראל?".


אבל ביאליק לא התרגשה. ביממה שחלפה, מאז שיתפה את הראיון, המשיכה להעלות תכנים יהודיים – למשל סרטון בו היא מציגה את ההכנות שלה לחג הפסח, וגם תמונות מליל הסדר אותו בילתה בישראל.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"