לא סתם נאמר על ישראל שהיא ארץ זבת חלב ודבש. יש כאן הכל: ים כחול, מדבר פראי, אוכל מגוון, אנשים יפים, יערות קסומים, הר מושלג, ובר רפאלי. ועדיין למרות כל הטוב הזה, בכל פעם שנחזור מחופשה בחו"ל יידרשו לפחות שבועיים כדי שנפסיק להתמרמר על כמה יכול היה להיות פה אחרת, לו רק היתה לנו את מערכת החינוך של פינלנד, את מחירי המילקי של ברלין או את פני השטח של רוסיה.

אז במקום לבכות על המצב הגענו למסקנה שהגיעה העת לדרוש סחר חליפין עם מדינות שחייבות לנו משהו (גם אם הן לא יודעות על זה). בתור הנציגה הראשונה לתהליך השדרוג הלאומי, בחרנו במי שלקחה מאיתנו את שחקן הכדורגל הטוב ביותר בארץ - הממלכה המאוחדת. אז הוד מעלתה, למקרה שאת קוראת את זה, הנה כמה דברים שנרצה לקבל בתמורה לאדם המיוחס ביותר שלנו.

PRIMARK

ענקית הקניות הממוקמת בשלושה לוקיישנים שונים על רחוב אוקספורד המפורסם, כבר מזמן הפכה לשם נרדף לעיר לונדון. החנות שבמסדרונותיה תוכלו למצוא כל מה שחלמתם עליו החל משמלות ערב, דרך פיג'מות מפנקות ועד נרות דקורטיביים לבית, מציעה חווית קניה שהיא כל מה שישראלי יכול לבקש: שפע מוצרים, מחירים זולים ואקוסטיקה כל כך גרועה שאף אחד לא ישמע אתכם צועקים "לא להאמין, בארץ זה היה עולה פי ארבע!".

פרימרק פתק מסין
מחירים של שוק, סחורה של קניון. פרימרק
 

>>לא יכולים לחכות? קבלו את רשימת הסניפים הקיימים

דיוויד וויקטוריה בקהאם

כי הגיע הזמן שגם בישראל יהיה ייצוג ראוי לקלישאה של שחקני כדורגל ודוגמניות. אחרי הכל בפעם האחרונה שהיה כאן שחקן כדורגל שהתחתן עם דוגמנית מצליחה, היא עזבה אותו כדי להיכנס לבית האח הגדול, ואז הוא עזב את הכדורגל כדי להשלים איתה פערים. חוץ מזה, הבקהאמים יפים, נכונים ויש להם מספיק ילדים כדי להפיץ את הגנים המושלמים שלהם כאן לכמה דורות קדימה.

שיר ואלרועי (צילום: תומר ושחר צלמים)
איך אומרים אלמליח במבטא בריטי? שיר ואלרואי|צילום: תומר ושחר צלמים

קוד לבוש

מצד אחד אפשר להסתכל על עניין קוד הלבוש באור שלילי, להגיד שזה סתם עוד מנגנון של שליטה אליטיסטית ומחסום סלקציה מיותר. אבל היי, מצד שני אם כבר השקעתם את מיטב האנרגיה והכסף שלכם כדי להשיג מקומות למסעדה טובה או כרטיסים להצגה איכותית, לפחות לא יבצבצו אליכם יבלות של מישהו בכפכפים, או שיערות בית השחי של הבחור שבדיוק הגיע מהמכון.

ג'ורג', קייט וויליאם (צילום: Hagen Hopkins, GettyImages IL)
לא חייבים דם כחול כדי להתלבש יפה. הנסיכה קייט|צילום: Hagen Hopkins, GettyImages IL

כדורגל אמיתי

עם כל הכבוד לסמי עופר ולטדי המחודש, גם אנחנו רוצים אצטדיונים מפוארים שמוכרים בהם בירה אנגלית מהחבית ומארחים בהם בסופ"שים הופעות של קולדפליי וריהאנה. בנוסף לא נתנגד לשחקני כדורגל עם משמעת בריטית שישימו אותנו על המפה, ישאירו אותנו על המפה או לפחות יגרמו לנו בפעם הראשונה בהיסטוריה להגיע למונדיאל. את החולינגנים אגב, אתם יכולים להשאיר אצלכם, יש לנו מספיק משלנו. תודה

מדונה, וומבלי (צילום: Dave Hogan, GettyImages IL)
ספורט אלגנט. מדונה בהופעה באצטדיון וומבלי|צילום: Dave Hogan, GettyImages IL

מבטא בריטי

כי כמה אפשר לצחוק על תימנים?

ניסים גרמה ג'חנון 2 (צילום: אריאל בשור)
ח' וע' זה אאוט. ניסים גרמה|צילום: אריאל בשור

מוזיקה

רק בגלל שאנחנו כאלה ריאלים, אנחנו מבינים לבקש להלאים לצמיתות את תום יורק, אדל, הגורילז, בלייר, ארטיק מנקיס, סוויד והקלאש אולי יהיה טיפה מוגזם. אבל באופן חריג נסכים להסתפק אפילו בהופעה קטנה של החבר'ה האלה אצלנו בפארק, או אפילו בגינה. או במילים אחרות- שמישהו יעצור כבר את רוג'ר ווטרס.

Arctic Monkeys (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
פאר טסי מאחורייך. ארקטיק מאנקיז|צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

ארמון מלוכה

כי זה מביך שבזמן שלהודים יש את הטאג' מאהל, לסינים יש את העיר האסורה ולארצות הברית יש את הבית הלבן, אנחנו נאלצים להסתפק במעון ראש ממשלה עם דלתות חורקות וספות מוכתמות. חוץ מזה ארמון מלוכה מגיע עם משפחת מלוכה, ואין כמו נסיכים ונסיכות כדי להרים ל-mako סלבס.

ביבי בנאום ניצחון  (תמונת AVI: מתוך ארץ נהדרת, שידורי קשת)
רק חסר הארמון. בנימין נתניהו מתוך "ארץ נהדרת"|תמונת AVI: מתוך ארץ נהדרת, שידורי קשת

>> מה אתם הייתם רוצים לייבא מלונדון? שתפו אותנו בפייסבוק של שחקן זר

"שחקן זר", שני, אחרי "יצאת צדיק"