אדיר, פרדי, נופית, מאיר וחני כבר הבינו שכדי לפרוץ בלונדון הם צריכים לוותר על הפרטיות שלהם ולתת לכם, גולשי mako, להציץ להם בנייד מתי שאתם רק רוצים. הנה כמה מהדברים הקורעים שמצאנו בטלפון של הכוכבת האמיתית מבין משפחת מיוחס, למרות שהיא עדיין לו חלק מהם באופן רשמי. אנחנו מדברים כמובן על נופית. אז בואו, אנחנו מזמינים אתכם לסיבוב מרתק בתוך עולמה הסלולרי. שנתחיל? 

נכון שכולם כל הזמן אומרים שהגיע הזמן שיביאו לארץ חנויות מחו"ל, כמו פריימרק ואורבן אאוטפיטרס, אז זהו שנופית דווקא חושבת בדיוק ההפך. היא מציעה דווקא להביא את נפלאות הארץ ללונדון. תעזרו לה ולחני להשיג חתימות לעצומה שלהם, ומי יודע אולי בלונדון יזכו להכיר את טעמו הנפלא של סופר דרינק מנטה בזכותכם.

 בזמן שהארץ גועשת בעקבות פרשת הפוטושופ של מיכל אנסקי, נראה שנופית דווקא מוצאת את כל העניין כמשעשע.

אומרים שקוסמטיקאית זה דבר שלא מחליפים בחיים, אז אומרים. אם תשאלו את נופית היא כבר כל כך עמוק בתוך החיים החדשים שלה בלונדון שאין מניקוריסטית או פדיקוריסטית שתעצור בעדה. אז מה אתם אומרים? מכירים איזה מישהי פצצה שעושה ציפורניים בלונדון? בכל זה לא נעים להסתובב עם לק מקולף בעיר המלכותית, פה זה לא חולון.

 אם יש דבר מרגש בקשר לנופית זה שהיא יודעת גם לשים את הצחוק בצד ולחשוף צד רומנטי. השבוע היא הקדישה לאהובה אדיר את "ברכת השחקן הזר" ולא השאירה עין אחת יבשה בפייסבוק.

 

 אם יש עוד דבר מרגש בכל הקשור לנופית זה שהיא יודעת גם לשים את הרומנטיקה בצד ולתת לצחוק את הבמה שלו. השבוע היא הקדישה לאח של האהוב שלה, פרדי סלפי באינסטגרם ולא השאירה עין אחת יבשה מדמעות צחוק. 

רוצים עוד? היכנסו ל"מציצים לשחקן זר" לעוד מלא פוסטים, תמונות, מיילים ושיחות ווטסאפ קורעות מצחוק.

>> הכירו את כל דמויות הסדרה

"שחקן זר", שני, אחרי "יצאת צדיק"