הפניה לשידור החי

העדכון האחרון: 

01:00 - מושיק חושף צד רומנטי: "אני לא פרפר"

מושיק יוצא לחצר ומכריז בהתרגשות שנשארו 21 שעות לגמר, כשברקע מתנגן "שיר ההד" של אריק לביא, וסטלה יושבת שקטה ומהורהרת. כשהשיר נגמר, מושיק מנחש שאמא שלו צופה בו גם בשעות הקטנות של הלילה, ומספר על הגעגועים העזים שהוא מרגיש. בהמשך, סטלה אומרת למושיק שהחוויה בבית מלמדת שלא צריך לצאת ולבלות כל היום, והוא מגיב ברומנטיות: "אני לא פרפרתני לי את האהבה שלי, את הנסיכה שלי ושיהיה לי איפה לחזור לחיבוקי".

מספר דקות לפני כיבוי אורות, הדיירים כבר במיטות ורק מושיק יושב בחצר, ומבקש מהאח הגדול שיר אחרון לפני השינה. לאחר המתנה קצרה, מושיק מחליט להצטרף לשאר הדיירים בחדר השינה. 

הדיירים ישנים וצוברים כוחות לקראת היום הגורלי מחר, בו יגלו מי המנצח הגדול של העונה.

00:00 - נירו על הצרצר: ״היינו צריכים להשמיד אותו״

נירו וסטלה יושבים לנשנש ׳ארוחת חצות׳ ומבשלים אגס בתנור: ״זה אחד הדברים הכי טעימים״, אומר נירו וסטלה מסכימה ומוסיפה שזה גם מאד פשוט לעשות את זה: ״נחמד להוסיף לזה גם גלידה, לא?״, היא אומרת ונירו מסכים איתה שזה ממש שדרג את המנה.

מאוחר יותר בחצר, נירו אומר שהם היו צריכים לפעול אחרת בצהריים: ״היינו צריכים להשמיד את הצרצר כשהייתה לנו ההזדמנות״, והוא מתווכח עם סטלה לגבי המיקום של הצרצר: ״הוא נתפס פה קודם, אבל שחררנו אותו״, הוא אומר. סטלה אומרת שזה לא הגיוני שהוא עף מאיפה שהם שיחררו אותו: ״מה הוא הלך את כל הדבר הזה?״ היא אומרת ונירו מסכם את הויכוח בכך שצרצרים יכולים לעוף. 

23:00 - שיר על הדיירים שעזבו: ״מרגיש כאילו הם עזבו מזמן״

איציק, שיר ומושיק יושבים בחצר, ואיציק מתחיל לעשות חישובים ואומר שרתם הייתה בבית לפני שבוע אבל זה נראה כאילו זה היה בעונה הקודמת, ״זה מרגיש כאילו הם עזבו מזמן״, מחזקת שיר. איציק מוסיף: ״אם אני אראה את אריאנה, אני לא אזהה אותה אפילו״, והם צוחקים.

בהמשך בחדר השינה, סטלה ונירו יושבים ומדברים, סטלה אומרת שלא מעניין לה עם איציק ושיר והם מנסים לחשוב על המוזיקה שנתנו ברשימה שלהם לפני שנכנסו לבית: ״ממה שאני ביקשתי הוא לא שם כלום״,מכריז נירו.

22:00 – האם תהיה מסיבת סיום עונה בבית?

הדיירים תוהים אם תהיה מסיבה לקראת הסיום וסטלה אומרת שהאח הבטיח שמחר תהיה מסיבה כזו. שיר ונירו יושבים במיטות וקוראים בתנ״ך כשהמוזיקה שהאח שם מתנגנת ברקע. מושיק מתעורר משנתו ומבקש שישימו קצת שירים בסגנון שלו: ״הלכתי לישון בגלל זה״, והאח צוחק איתו ואומר שאולי עדיף שהוא יחזור לישון.

מאוחר יותר מושיק ואיציק יוצאים לחצר, והאח הגדול שם אופרה ברקע: ״זה מה שמגיע לנו?״, מתלונן איציק. ״תאמין לי זה יותר טוב ממה שהיה קודם״, עונה לו מושיק.

21:00 - 48 שעות בלבד לגמר הגדול

הקאונטר שסופר לאחור את השעות עד הגמר הגדול מורה על 48 שעות בדיוק, כשהדיירים יושבים בחצר. איציק אומר שהלוואי והוא היה יכול ללכת לישון ולהתעורר מחר בצהריים וסטלה אומרת על מושיק, שנרדם, שתהיה לו בעיה אחרי זה להירדם. לפתע נשמע בקולי קולות השיר ""Cocaine של Eric Clapton, ומפתיע את הדיירים לטובה.

שיר ואיציק יושבים בחצר וצוחקים על חרגול שנתקע בחלון השקוף שבבית מספר פעמים ברצף: ״את ראית פעם דבר כזה?״, צוחק איציק ושניהם צופים ומחכים לצעד הבא שלו.

20:00 – הדיירים נרגעים בערב האחרון שלהם בבית

ערב יורד על בית האח הגדול, הדיירים נהנים מהשיר "One day" של מתיסיהו ואיציק מוסר דרישות שלום לילדיו.מיד לאחר מכן מושמעים שירים בזה אחר זה והדיירים נהנים, שרים עם המוזיקה ונרגעים בערב האחרון שלהם בבית. שיר ואיציק יושבים יחד: ״זהו, נגמר עוד יום״, אומר איציק ומציע שהערב ישחקו קלפים ויעבירו את הזמן כמו ביום כיפור. שיר מבקשת מהאח שיסתכל ברשימת השירים שלה וישים שיר אחד.

מאוחר יותר במטבח, שיר ואיציק מכינים ארוחת ערב ובמקביל בחצר, נירו מוסר דרישות שלום לכל ׳הקופים׳ שעזבו את הבית. המוזיקה ממשיכה להתנגן ברחבי הבית ולהנעים את זמנם של הדיירים.

19:00 - סטלה: ״איפה אתה סתיו?״

הדיירים אוכלים ארוחת צהריים מאוחרת, וסטלה מופתעת מכך שנירו גם בישל את הארוחה וגם שוטף את הכלים: ״מה עוד נותר לנו לעשות?״, עונה לה נירו ומושיק וסטלה מצטרפים ולוקחים את הפיקוד על הכלים.

ההדחה הכפולה של אתמול עדיין מורגשת ברחבי הבית כשסטלה ניגשת לעשות קצת עבודות בית ובזמן שהיא מקפלת את הכביסה מדברת לסתיו: ״איפה אתה סתיו? איפה?״, ומושיק מצטרף: ״מתגעגעים אליך״. בהמשך, השיר "One" של U2 נשמע ברחבי הבית.

18:00- משתזפים ונהנים

איציק ונירו מצטרפים לחצר והאח הגדול משמיע את השיר "Here comes the rain again" של דיקלה, וסטלה נהנת מכל רגע. מיד אחר כך מתנגנים השירים "White room" של קרים, ו-"Nothing else matters" של מטליקה. נירו נכנס למטבח להכין שקשוקה, וכל שאר הדיירים יושבים בחצר ונהנים מהשמש בזמן ששיר נוסף מתנגן והפעם "Baby I don't know" של DJ Jessie Cole. איציק ומושיק נזכרים בישראל גודוביץ' וצוחקים, והאח הגדול ממשיך בסשן שירים שלא נגמר עם "By my Side" של INXS. סטלה נכנסת לעזור לנירו במטבח וביחד הם ממשיכים את ההכנות לקראת ארוחת הצהריים המאוחרת. 

17:00- מושיק מקבל מסוק נוסף שמקפיץ את דיירי הבית

מושיק וסטלה יושבים בחצר ומדברים על הגמר ועל כך שאין באמת מנצח אחד כי מבחינתם כולם ניצחו. הם ממשיכים לדבר על התכניות שלהם אחרי שהתכנית תסתיים, וגם נזכרים בסתיו: "ילד חמוד, משגע", אומרת סטלה ומושיק מסכים: "ילד נדיר". הם נזכרים גם בישראל ומושיק מספר שהוא שמח להכיר אותו ושיטלפן אליו ברגע שיצא מהבית. הם ממשיכים לשוחח על הדיירים השונים שהיו בבית, ומגיעים גם למוטי: "הוא היה עייף כבר", אומרת סטלה כשהיא עדיין מופתעת שסתיו לא בחמישיית הגמר.

"לא יעשו לנו מסיבת פרידה היום?", תוהה סטלה ומושיק חושב שיהיה משהו מיוחד. מאוחר יותר, סטלה מחליטה להצטרף לשאר הדיירים ולישון שנת צהריים בזמן שמושיק ערני כהרגלו יושב לבד בחצר. בהמשך, מושיק נכנס לבריכה ומבקש שיר, והאח הגדול נענה לבקשתו ומשמיע לו את "נוסטלגיה" של אביב גפן ושרון ליפשיץ.

האח הגדול ממשיך עם שיר בערבית של חיים משה שהצליח להקפיץ את סטלה ממיטתה ולרוץ לחצר. סטלה מבקשת את השיר שוב והאח הגדול נענה לבקשתה כשלפתע, מסוק נוסף מגיע למושיק ושניהם מנופפים לשלום ורוקדים בשמחה רבה. סטלה רוקדת וצועקת : "baby I'm coming home", ומושיק שמופתע מהריקודים שלה אומר: "השתחררת, נפתחת". האח הגדול ממשיך לשמח אותם ושם להם את "Beautiful Day" של U2. 

16:00- מושיק: "יש את השקט שלפני הסערה, אבל יש גם את השקט שאחרי הסערה"

אחרי שסטלה מבקשת להעלות את מצב הרוח, האח הגדול מחליט לשחק איתם ומשמיע להם את "Chop Suey!" של סיסטם אופ א דאון. השיר הרועש במיוחד מצליח לשגע את נירו שמתופף בשכיבה בהיסטריה, וגורם למושיק ואיציק לצלול אל מתחת למים ולסתום את אזניהם. "הוא ישר העביר אותי מהמוד העצוב", סטלה צוחקת ואיציק ממשיך, "כמו מקלחת קרה", הם צוחקים, "עושה לנו מניפולציות עם המוזיקה", סטלה אומרת, "אח שובב אתה, ללא ספק". האח הגדול ממשיך להתאים שירים לסיטואציות ומשמיע להם "The Lazy song" של ברונו מארס.

הדיירים נהנים בחצר וסטלה מנסה להסביר את השקט ביניהם: "ימים סוערים עברנו". "יש את השקט שלפני הסערה, אבל יש גם את השקט שאחרי הסערה", מושיק מסכם ונירו מנצל את ההזדמנות ומבקש את השיר "שקט" של יונה וולך, אך הפעם האח לא נענה לבקשתו. האח הגדול קורא לשיר לחדר האח הגדול ובינתיים בחצר שוררת דממה בין הדיירים. נירו וסטלה נכנסים למטבח וסטלה חותכת פירות לדיירים בעוד שהיא מספרת לנירו שמילות השיר של שמעון בוסקילה נגעו בה מאד. כל הדיירים חוזרים לשבת בשקט בחצר ואוכלים מהפירות שסטלה חתכה, "כל הזמן בכינו שאין לנו מה לאכול", סטלה צוחקת ושמחה שעכשיו הם נהנים משפע של אוכל. 

15:00- האח הגדול לא מפסיק לפרגן בשירים וגורם לסטלה לבכות

נירו יושב בפינת העישון ומשדר את תכנית הרדיו שלו, שיר מתאמנת ומושיק ואיציק משתזפים בבריכה בעוד שברקע מתנגן השיר "Arms" של כריסטינה פרי. נירו מבקש מהאח מוזיקה ישראלית וברקע מושמע "אני וסימון ומואיז הקטן" של יוסי בנאי, אותו הוא מקדיש למוטי. השירים לא מפסיקים להתנגן והפעם "משהו קטן וטוב" של משינה נשמע ברקע. סטלה יושבת עם נירו בפינת העישון והוא אומר לה שהיא חייבת לשמוע את השיר "תרגיל בהתעוררות" של שלומי שבן וחווה אלברשטיין ומספר לה על הדואט שלהם, ומיד האח הגדול משמיע לו את השיר.

בהמשך, מושיק יושב עם איציק בפינת העישון ומתרגש לצאת מהבית: "לילה אחרון בבית האח הגדול, פעם הבאה שנלך לישון אשן במיטה שלי, עם הריח שלי, עם חמש כריות כמו שאני רגיל", הוא צוחק. וסטלה שואלת למה הוא ישן עם חמש כריות, והוא מסביר: "מתפרע איתן, אני אוהב לישון באלכסון". האח הגדול משמיע את "זר" ונותן גם למושיק עפייה במה בסשן השירים שלו. מושיק מתלהב ומבקש מהדיירים להקשיב טוב למילות השיר. "יפה מאד", נירו מחמיא לו בסוף השיר.

סטלה מדברת עם מושיק ואיציק על מוזיקה ומתעניינת מה שר שמעון בוסקילה. כשמגלה שהוא שר שיר במרוקאית שמרגש אותה, היא אומרת שהיא לא רוצה שישימו אותו כי הוא יגרום לה לבכות. האח הגדול לא מוותר לה ומשמיע את "יא מאמא" של שמעון בוסקילה, וסטלה מתחילה לבכות כפי שחשבה שיקרה. איציק ניגש אליה ונותן לה נשיקות. "איזה מניאק", היא קוראת לאח הגדול וממשיכה לבכות ולהיזכר באימה. השיר נגמר ואיציק ממליץ: "לא להוציא מחשבות דרך הפה", סטלה מסכימה ומבקשת מהאח לעלות את מצב הרוח עם שירים שמחים יותר.

14:00- נירו על הדחתו של סתיו: "הוא היה רכלנית קצת"

הדיירים ממשיכים להנות בחצר מהיומיים האחרונים בבית האח הגדול, "אתה לא מבין איך אני מתרגשת מזה שהכל נגמר", שיר אומרת למושיק והם לא מאמינים כמה רחוקה מרגישה המשימה הראשונה. נירו יוצא גם הוא לחצר ונהנה למשמע השיר "Hey Joe" של ג'ימי הנדריקס. כשנגמר השיר הוא מבקש מהאח הגדול שישמיע לו את הרולינג סטונס, והאח המפנק שם לו את "Wild Horses".

נירו משדר מתכנית הרדיו שלו, "87.66, אנחנו כאן בלי הטכנאי האהוב עלינו, זקן שבט הקופים", הוא מסקר את עזיבתו של מוטי וממשיך עם סתיו: "גם המקוקית לא איתנו. שמחת החיים, הקפיצות וגניבת המצלמה, נעלמו לנו". איציק ושיר יושבים בפינת העישון וצוחקים בזמן שנירו ומושיק נכנסים לאכול טוסטים שסטלה הכינה עבורם. 

מאוחר יותר, האח הגדול ממשיך להשמיע לדיירי הבית שירים והפעם שם את "Where is my mind?" של הפיקסיז. נירו מרוצה מבחירת השירים, רוקד ושר בזמן שטיפת הכלים אך נראה כי איציק ומושיק ממש לא: "זה מוריד אותי, כל שיר זה רבע שעה", מושיק אומר ואיציק מסכים איתו. האח הגדול ממשיך ושם את "Lift me up" של מובי ונירו ממשיך להנות ולבקש עוד שירים. בהפוגה בין השירים סטלה ונירו עומדים במטבח ותוהים מה הסיבה שסתיו הודח מהבית ונירו מציע שלוש אפשרויות: "זה יכול להיות האפ אנד דאון במצבי רוח, העובדה שהוא מחפש את המצלמה וזה שהוא היה רכלנית קצת".

13:00- עובדים על איציק: "מושיק הוא האח הגדול מספר 2"

בחדר השינה, איציק, שיר, סטלה ומושיק מבקשים מהאח הגדול להשמיע את השירים האהובים עליהם ונהנים למשמע צליליהם, אבל רק איציק לא מרוצה וטועןשהאח הגדול משמיע את השירים שהם מבקשים אך מתעלם מהבקשות שלו. מושיק מסכים איתו ומוכיח לו את זה- הוא מבקש בעצמו את השיר "כל החלומות" של אייל גולן, וסופר חמש שניות שבסיומן האח הגדול שם את השיר. מושיק מתחיל לצחוק, "לא רוצה לחמם אותך", הוא אומר לאיציק שקם מהמיטה מופתע. "אני בהלם", איציק אומר ומושיק יוצא צוחק מהחדר.

איציק קם לעשן ומבקש מהאח הגדול שיפתח עבורו את חדר העישון שבחדר השינה, אך שוב האח לא נענה לבקשתו ומשאיר את הדלת נעולה. "חכה אני אקרא למושיק שיבקש ממנו", שיר צוחקת והאח הגדול פותח את הדלת לבקשתו של מושיק ושיר צוחקת בקולי קולות: "מושיק הוא האח הגדול מספר 2", היא אומרת ואיציק מחייך כשמבין שהאח הגדול משחק איתו. 

מושיק ניגש למטבח ופונה לסטלה: "מחר הולכים הביתה", הוא אומר אך סטלה עסוקה בהדחתו של סתיו: "אני לא מבינה איך יכול להיות שסתיו הלך", היא אומרת וממשיכה, "הוא מייצג כל כך הרבה דברים הילד הזה", ומסבירה שהיא הייתה בטוחה שהוא ישאר עד הגמר. בהמשך, מושיק יוצא לעשן בזמן שהוא מזמזם את השיר "שישי בצהריים" של אייל גולן, ומיד האח הגדול משמיע לו את השיר ואיציק מצטרף לחצר ורוקד.

בסיום השיר איציק חושד שמושיק משתף פעולה עם האח הגדול וביחד הם מנסים לעבוד עליו, אך מושיק שקודם לכן נכנס לחדר האח, טוען כי לא כך הדבר.  מושיק מבקש מהאח הגדול את השיר "ימים יגידו" של אייל גולן, אותו השיר שאיציק רצה לשמוע כל הבוקר ושניהם צוחקים כשהשיר מתנגן ברקע. שיר יוצאת לחצר ואיציק פונה אליה: "כל פעם שיש לך הזדמנות תמכרי אותי?", הוא שואל וחושד שגם היא מעורבת במתיחה.

12:00 - שיר לאיציק: "אתה חייב להניח לאגו, זה יאכל אותך מבפנים"

איציק אומר לשיר שהוא מאוד דאגן כשזה נוגע לילדים שלו ושואל אותה אם היא מופתעת מזה. היא אומרת לו שכן כי הוא לא נראה כזה, ושהיא חששה שהוא ידבר איתה על בעלה ועל הקריירה שלו כל הזמן. שיר אומרת שהיא הגיעה לבית עם הרבה חששות ושעכשיו שהיא בגמר, היא רגועה יותר. איציק אומר גם הוא שהוא חשש להיות בבית ולהגיע למצב שהוא מתפרץ על אנשים בגלל שהוא מתעצבן בקלות, ושיר מייעצת לו: "איציק, אתה צריך להניח את האגו בצד, להפסיק לריב עם המשפחה שלך במשך שנים, אתה חייב להפסיק, זה יאכל אותך מבפנים, וזו גם דוגמה לא טובה לילדים". איציק מסכים איתה ואומר לה שהוא מרגיש שהוא השתפר בעניין הזה ככל שעבר הזמן. השניים ממשיכים לדבר, הפעם על התקרית המביכה והמפורסמת שקרתה לשיר בזמן אימון הבטן שלה, ואיציק אומר לה: "בטח יציעו לך קמפיין לספריי לשירותים כשנצא מכאן", ושיר עונה לו: "די, אל תגיד את זה, אני לא מאמינה שזה קרה לי מול כל עם ישראל".

לאחר מספר דקות, סטלה יוצאת אל החצר ואיציק אומר לה: "סוף סוף יצאת!", וסטלה פונה בברכת בוקר טוב למוטי וסתיו ומוסרת להם שהם חסרים לה בבית. שיר מבקשת מהאח הגדול שינגן את השיר "אבא" של שלומי שבת, ואומרת שאבא שלה הפך עם השנים להיות חלק מאוד משמעותי בחיים שלה: "פעם לא היינו קרובים כל כך, אבל היום זה אחרת לגמרי". היא אומרת שהיא כמו אבא שלה גם מבחינה פנימית וגם מבחינה חיצונית.

בהמשך, האח הגדול מצליח להבהיל את החמישייה עם שירו של ישי לוי - "ריקוד רומנטי". איציק, שהיה שקוע בקריאת ספר תהילים, קם בבהלה ואומר: "אבל למה להבהיל ככה, אח גדול?". שיר מתבאסת שהשיר שהיא ביקשה לא התנגן אבל מצטרפת בכיף בשירה ומודה: "גם אני נבהלתי".

11:00 - איציק: "אני לא מעכל שהגעתי ליום הזה".

איציק מציע לשיר לעשות ספורט, ושיר אומרת לו: "יאללה, מצדי לעשות שלושה אימונים, רק תתארגן קודם כדי לקבל מוטיבציה". בהמשך, נירו יושב בחצר ומאחל מזל טוב לאח שלו. איציק מצטרף לברכה ושואל את נירו במה אחיו עוסק ונירו מספר לו שאח שלו מוזיקאי. נירו אומר שמכיוון שזהו הלילה האחרון שלהם בבית, הזמן יעבור לאט, ואיציק מסכים.

השניים ממשיכים לדבר על השהייה שלהם בבית ונירו אומר: "אני לא מעכל שזה נגמר", ואיציק עונה לו: "אני זוכר שעברו שבועיים וזה הרגיש לי אז כמו נצח, לא מאמין שהגענו ליום הזה". כעבור מספר דקות, שיר מצטרפת אל איציק ונירו בפינת עישון והשלושה תוהים מה קורה עכשיו עם מוטי וסתיו בחוץ. איציק אומר שלדעתו הם כבר מתראיינים לתכניות הבוקר, ושיר אומרת שגם הם יצטרכו להתראיין להרבה תכניות ברגע שהם ייצאו מהבית. איציק מחמיא לשיר על הבושם שלה ושיר אומרת לו: "זה ריח של ניקיון, אני אוהבת". איציק ממליץ לה לשים אקונומיקה ושיר עונה לו :"אל תצחק עלי, אני מתה על ריח של אקונומיקה! אבל לא על הגוף". ​

10:00 - מריחים כבר את הסוף

היום לפני אחרון מתחיל בבית האח הגדול עם השיר "wake me up before you go go" של WHAM!. חמישיית הגמר מתקשה לקום והאח הגדול מחליט להעיר אותם עם שיר נוסף: "I feel good" של ג'יימס בראון. סטלה מתלהבת מהבחירה ומזמזמת לעצמה את המנגינה מתוך שינה. מושיק מבקש מהאח הגדול שיפעיל  מזגן ושיר מתקשה להתעורר ואומרת: "איזו עייפה אני, אין דברים כאלה".

בהמשך, הדיירים חוזרים לשכב קצת במיטותיהם ואיציק מציין לשבח את הארוחה המפוארת שהשף אביב משה הכין עבורם. סטלה מסכימה איתו ומבקשת מהאח הגדול: "אפשר גם היום ארוחה כזאת?" ​

09:00 – יום לפני הגמר, שלוות עולמים בבית האח

אחרי לילה חצי לבן, הדיירים עדיין במיטותיהם, ככל הנראה חולמים חלומות מתוקים על המפגש עם בני המשפחה שלהם מחר. בקרוב יושמע ברחבי הבית שיר הבוקר הלפני אחרון לעונה, והדיירים יקומו כדי להתחיל את תהליך הפרידה שלהם מבית האח הגדול, יום לפני שנגלה כולנו מי הוא המנצח הגדול של העונה.

מה קרה אתמול?

"אתה מוכן לג'ונגל בחוץ", שאל נירו את מושיק אתמול בשעות הבוקר, בזמן שכל הדיירים (עדיין שבעה) ישבו מתוחים בחצר הבית בציפייה לערב השידור בו הוקראו שמות שני המודחים האחרונים לעונה.

בהמשך היום ממשיכים הדיירים לשמור על אווירה טובה ו"אהבת חינם", נירו ממשיך לפרגן לאיציק ("הקוף גורילה הוא הסיפור האמיתי של הבית"), אבל מצד שני גם לא חוסך ביקורת ממושיק ("הוא אדם מאוד נחמד אבל לא אמיתי"). לקראת השידור המתח עולה, סטלה רותחת על היחס של איציק לשיר ("לא מסוגלת לראות איך הוא מנצל את ההשפעה שלו עליה"), ומוטי, כמו מוטי, ממשיך לפסר אהבת חינם ברחבי הבית.

בשעות הערב עולים אסי וארז ברמקולים מול הדיירים, ואחרי ערב מותח במיוחד, הם מודיעים להם שסתיו ומוטי הם שני המודחים האחרונים לעונה, ויש לנו חמישיית גמר: מושיק, שיר, סטלה, נירו ואיציק. אחרי צילום הגמר המסורתי הדיירים מתחילים לעכל את הבשורה על כך שהגיעו לגמר, מושיק לא מאמין שסתיו לא שם איתם,  סטלה לא מוותרת ודורשת מאיציק להפסיק ולבקש דברים משיר ומושיק אבל תוך רגע מחליפים חיוכים את כל האווירה המתוחה כשהשף אביב משה נכנס לבית כדי לכבד את חמישיית הגמר בארוחת מלכים.

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי