אין ספק שקטיה גאלי הייתה אחד הליהוקים הכי מסקרנים בעונת ה-VIP השנייה של האח הגדול. למרות שלא הרבה אנשים הכירו את שמה או פועלה, כבר בתעודת הזהות שלה ניתן היה להבחין שלמרות סיפור החיים הקשה, מדובר בדיירת חזקה וצבעונית, ואחת כזו שתכניס המון עניין לבית.

היום, שבועיים וחצי אחרי שנכנסה לבית האח הגדול דרך מגלשת הקרטון, ואחרי ששיר אלמליח הייתה בטוחה בתחילת העונה שדווקא היא זו שתסיים כמנצחת הגדולה, אתם קבעתם שקטיה היא המודחת השנייה של העונה, ותעזוב את הבית אחרי המודחת הראשונה, אריאנה מלמד, וישראל גודוביץ שבחר לצאת בשבוע שעבר.

קטיה בחצר (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
אחרי אריאנה וישראל, קטיה חוזרת הביתה|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת
מיד עם קבלת הבשורה על הדחתה הגיבה קטיה בהפתעה מלאת השלמה עם הבחירה של הקהל בבית. רגע אחרי שנשארה ראש בראש עם נטלי, הודיע האח לקטיה על הדחתה, ואחרי סבב הנשיקות הקבוע בין כל הדיירים, החל האח הגדול לספור לאחור והאור על תמונתה של קטיה בקיר הדיירים כבה.

מיד עם יציאתה מהבית קיבלה קטיה המון אהבה מהקהל והתיישבה מול אסי וארז לראיון ראשון. "אני מרגישה טוב וחושבת שזה הספיק לי", אמרה בהתרגשות, "אין ספק שהתחושה מוזרה". השאלה השנייה שקיבלה קטיה מצמד המנחים הייתה בנוגע למרובע הרומנטי, וגם פה ענתה ללא היסוס: "היה שם משהו עם איציק בהתחלה, אבל זה יצא מפרופרציה". 

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00

הפניה לשידור החי