אהבה זה דבר מדהים, דבר שחוצה מדינות, גילאים, דתות וכל מכשול. בעצם תשכחו מזה, אהבה יכולה להיות גם ממש קשה, מעצבנת ומאוד ביזארית. הנה שש זוגות שמוכיחים את זה הלכה למעשה.

ככה לא בונים אמון

הזוגיות של שאמי ושל שרה ריי יאנג הפכה לתופעת רשת. לא בגלל הדביקות והרומנטיקה האינסופית, אלא בגלל שמדובר בזוג שלא מפסיק להתעלל האחד בשנייה. היא גורמת לו ליפול במדרגות והוא דוחף אותה לנהר. היא דוחפת לו עוגה לפרצוף והוא מכשיל אותה על ההליכון. למרות הכל, ותוך שהם חיים בפחד מתמיד, הם לא נפרדים. עד שיגיע הרגע שבו מישהו יחצה את הגבול, אם קיים אחד כזה.

לא ככה מעירים את בן הזוג

הזוג הזה מערער את האמון הזוגי שלו ברגע הכי רגיש שיש - ההתעוררות בבוקר. בזמן שרוב הזוגות עושים זאת עם נשיקה או ליטוף נעים, הם עושים את זה עם מלכודת עכברים וביצים. לא ברור לנו איך הם בכלל מצליחים להירדם האחד ליד השנייה בלילה.

זו לא הדרך לגוון בחדר המיטות

אדוארד סמית, בחור אמריקאי בן 57, נמצא בזוגיות ארוכה ואינטימית עם לא אחרת מאשר המכוניות שלו. אדוארד טוען שעד היום קיים יחסי מין עם מעל ל-1000 מכוניות וכיום הוא שומר אמונים לחיפושית לבנה בשם ונילה. בטח בסוף גם היא תזדקן ואדוארד יילך לחפש לו מיני צעירה.

לא, זה לא רומנטי

הצעת הנישואים הזו זכתה בתואר המפוקפק "הצעת הנישואים הגרועה אי פעם". למה? אנחנו יכולים לתאר, להסביר ולהביא דוגמאות, או שאתם יכולים פשוט לצפות בסרטון ולהבין שאנחנו צודקים לגמרי. אם היא אמרה לו כן, לכולנו יש סיכוי בעולם הזה.

 

לא ככה מכניסים ספונטניות

זה חשוב לא להיגרר לשגרה יום יומית ומעייפת במערכת היחסים, אבל כשזוג מנסה לשבור את השגרה הזו 24 שעות בלבד אחרי שנפגשו, זה כבר מעורר תהיות. מדובר בליסיה ורוסלאן, זוג צעיר מרוסיה, שיצא לדייט ראשון וכל כך נהנה עד שבסיומו החליטה ליסיה לקעקע את שמו של רוסלאן על הפנים שלה בענק. מתכון לאסון? אולי יום אחד. בינתיים השניים דווקא מיסדו את הקשר והתחתנו. שיהיה במזל.

ליסיה ורוסלאן (צילום: dailymail.co.uk)
ליסיה ורוסלאן|צילום: dailymail.co.uk

לא כך תוכיחו שהאהבה מנצחת כל מכשול

לסיפור הבא יש את כל המרכיבים להיות סיפור מדהים של אהבה שחוצה גבולות, כזה ששומעים עליו ומתמוגגים, הבעיה היא שהוא ממש לא כזה. מדובר בקייל ומרג'ורי, הוא בן 31 והיא בת 91. נכתוב זאת שוב, כדי שתבינו שלא התבלבלנו - 91. קייל טוען שתמיד אהב נשים מבוגרות ומרג'ורי לחלוטין עונה על ההגדרה הזו. הם מתחזקים מערכת יחסים כבר מעל לשבע שנים ומעידים על עצמם שגם היחסים האינטימיים עדיין עובדים. אם זה לא היה כל כך ביזאר, זה אולי היה מרגש.

אין תמונה
Springpad

>> בואו לעקוב אחרי עדי והשטויות השלה בעמוד הפייסבוק של "מה זה השטויות האלה?!"

>> לכל הפרקים מהעונות הקודמות של "מה זה השטויות האלה?!" ב-makoTV

"מה זה השטויות האלה?!" - ערוץ 2, קשת