מאז הפך הריאליטי לז׳אנר מרכזי, הפך  הליהוק למקצוע מבוקש. בכל זמן נתון יש בין 8 ל-10 הפקות שמתחרות על הטאלנטים הבאים, האנשים האלמונים שיש להם את זה, ושיוכלו לככב בהצלחה ולשבות את לבו של הקהל בבית. ויש כמובן גם דרמות, פרסומות, תחרויות כשרון וכו׳. 

עכשיו לראשונה פותח make, בית הספר המעשי למדיה בשיתוף שידורי קשת, קורס ראשון מסוגו שילמד אתכם את מקצוע הליהוק. הקורס, שייפתח לאחר פסח, יתקיים פעם בשבוע בבית שידורי קשת למשך 8 שבועות. 

מטרות הקורס הן להקנות הכרות מעמיקה עם עולם הליהוק ועם האתגרים המרכזיים שעומדים בפני המלהק. התלמידים יתוודעו  אל עולם הליהוק שמהווה היום נדבך קריטי להצלחה של כל הפקה גדולה בטלוויזיה או בעולם הפרסום.

רחוב הומה  (צילום: danielvfung, Thinkstock)
יודעים לזהות מי יהיה כוכב?|צילום: danielvfung, Thinkstock
אמירה בוזגלו, מלהקת מרובת ניסיון וידע בתחום (האח הגדול, גולשי ספות, אטלנטיקה, היהודים באים ועוד), תכשיר את דור המלהקים הבא של תכניות הריאליטי, של הדרמות ושל עולם הפרסום, על ידי הרצאות שלה ושל אנשי מפתח נוספים מהתחום וכן על ידי תרגול מעשי של התלמידים.

בין המרצים בקורס: נילי בייטל, מלהקת האח הגדול ומחוברים, צחי אליהו מלהק דה וויס, אקס פקטור והמרוץ למליון, יורם זק - העורך הראשי והקול שמאחורי האח הגדול ועוד.

לפרטים התקשרו: 050-5338731

או השאירו פרטים ונחזור אליכם: 

http://makemedia.co.il/portfolio- item/test/