כיום, טיפוח יותר מקריירה אחת הוא טרנד, אבל מעטים מצליחים לבלוט בשתי קריירות במקביל. נרי פרידנר הצליח לפצח את הנוסחה - הוא גם משמש סגן נשיא חווית הלקוח בתחום אחסון המידע ב-Dell Technologies העולמית, וגם מצליח כמוסיקאי שמופיע ומקליט עם השמות החמים בתעשייה.

המוזיקה טוענת אותי כל פעם מחדש

"כעובד ומנהל ב-Dell, תמיד הרגשתי שמאפשרים לי להביא לידי ביטוי את הכשרונות הייחודים שלי, וכך הצלחתי לשלב את המוזיקה כקריירה משמעותית נוספת. זה אומר להופיע ולהקליט עם אמנים כמו מיקי גבריאלוב, שלומי סרנגה וטונה, והרבה שיתופי פעולה נוספים עם מגוון מוסיקאים כמו הדג נחש, שם טוב לוי ועוד. לאחרונה זכיתי גם לנגן עם אהוד בנאי במהלך הופעה לעובדי מרכז הפיתוח של Dell, היה חיבור מעולה שגם המשיך לאירוח במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי של אהוד”.

"אני מנגן בגיטרות ובבוזוקי במגוון סגנונות - רוק, ג'ז, יווני ועוד. המוזיקה תמיד היתה נוכחת בגדול בחיים שלי. למרות שהשילוב של שתי קריירות תובעניות יכול לייצר קונפליקטים, אני נמצא במקום שבו יש להן השפעה חיובית אחת על השנייה. העבודה עם הלקוחות מאד אינטנסיבית, מסביב לשעון, והמוזיקה טוענת אותי כל פעם מחדש. דווקא העובדה שרב זמני מושקע ב Dell משמרת אצלי את הרעב לנגינה. במהלך לימודי התואר במדעי המחשב נשענתי כלכלית על המוזיקה, ובהמשך, הייתי צריך הרבה משמעת, נחישות, וקצת פחות שעות שינה כדי להמשיך קדימה בשתי החזיתות במקביל".


נרי פרידנר בהופעה עם התזמורת האנדלוסית. באדיבות התזמורת האנדלוסית.

אחריות על 400 מהנדסים ברחבי העולם

"אני עובד ב-Dell כבר 11 שנה, ובתקופה הזו חוויתי הרבה גלגולים וצמיחה אישית, כיוון שהחברה מאד ממוקדת בהתפתחות המקצועית של העובדים," מספר נרי. "התחלתי בחברה כמנהל קבוצה, וכיום אני אחראי על כל האספקטים של חוויית הלקוח עבור 6 מוצרים שונים. אני מנהל ארגון גלובלי הכולל 400 מהנדסים ברחבי העולם, שהם האורים והתומים של ההבנה המערכתית של מוצרי התשתית שלנו. יש פירמידה של ידע, אנחנו בקצה שלה, ומשם הידע צריך לזרום לשדה, לארגוני המכירות והתמיכה.

בתוך הארגון שלי ישנם מהנדסים עם התמחויות שונות, וקורה לא פעם שיש ניוד של טאלנטים בין התפקידים. Dell כחברה ואני אישית מעודדים את המעברים הללו, שלא רק תורמים להתפתחות של העובדים, אלא גם מעצימים את היכולות של החברה".

נרי פרידנר לצד איציק רייך, סגן נשיא לטכנולוגיות, במשרדי Dell (צילום: טל שחר)
נרי פרידנר לצד איציק רייך, סגן נשיא לטכנולוגיות, במשרדי Dell|צילום: טל שחר

לעבוד בסקייל מאד גבוה

"את הקריירה התחלתי כאיש תוכנה ובשנים הראשונות עסקתי בפיתוח. כשעברתי להנדסת מערכת ותמיכה, די מהר הבנתי שהאתגר הטכני נשאר, ונוסף מימד אנושי מרתק. אתה נחשף ללקוחות ולצרכים שלהם בצורה בלתי אמצעית. כשאתה בפרונט מול הלקוח, אמנם יש מצבי לחץ, אבל יש את הרגעים שבהם ההצלחה מוחשית ביותר וזה מאד מספק.

"כמו בפיתוח המוצרים של Dell, גם התמיכה שלנו נשענת על תשתית של כלי AI, ML ודאטה אנליטיקס. אלה כלים מאד מתקדמים שמשפרים את חוויית הלקוח, ומאפשרים זיהוי וניתוח של תקלות בזמן אמת, קיצור הפתרון ומניעת בעיות לפני שהן מתרחשות. ארגון התמיכה שלי הוא שפיתח את הכלים הללו ויש כאן אמירה של Dell, שחשוב שמי שחווה את הלקוח הוא זה שיכתיב איך ייראו הכלים הללו ויקבל עליהם אחריות מקצה לקצה.

אנחנו עובדים בסקייל מאד גבוה, ותומכים במעל מאה אלף מערכות שונות המוטמעות בשטח אצל לקוחות. כך, גם מפתחי התוכנה ב-Dell עובדים בידיעה שהמערכות שהם מפתחים יהיו בשימוש נרחב מאוד".

רילוקיישן עם אתגר גלובלי

Dell מובילה היום כמעט בכל קטגוריה בתחום אחסון המידע, וזאת גם בזכות מרכז הפיתוח בישראל, שבו מפתחים פתרונות אחסון מידע מתקדמים, פתרונות ענן, סייבר ודטה סיינס. בניגוד למה שנהוג לחשוב, ב-Dell בישראל לא מפתחים לפטופים. "לפני כ-3 שנים השקנו את PowerStore, מוצר ה-Midrange Storage המוביל בעולם שזכה בפרס על חדשנות  טכנולוגית," מספר נרי. "לקראת ההשקה, יצאתי לרילוקיישן בארה"ב, שבה בסיס הלקוחות הוא גדול מאוד וכולל ארגונים עצומים. המטרה הייתה להדק את הקשרים בין הפיתוח ללקוחות ולבנות תשתיות כדי להבטיח השקה מוצלחת למוצר, ולטפל בהיקפי הפעילות הצפויים אצל לקוחות הענק".  

נרי פרידנר בהופעה במשרדי Dell עם אהוד בנאי (צילום: שיר פרידנר)
נרי פרידנר בהופעה במשרדי Dell עם אהוד בנאי|צילום: שיר פרידנר

הציפיות הן בשמיים

"הציפיות של הלקוחות מ-Dell הן בשמיים, ומושפעות גם מהתרבויות במדינות השונות. לקוחות ביפן, למשל, מאד מקפידים על הפרטים, קלה כחמורה. הכל מאד פורמלי וחייבים להכיר כל פרט טכני עד לרמת הקוד. לקוחות בארה"ב, שהם לעתים ארגונים מאד גדולים, יכולים להציב בפנינו אתגרים משמעותיים, עם אפס סובלנות לבעיות, כך שגם כאן, הכל חייב להיות מושלם ומותאם לסקייל הנכון".

"ב-Dell, הלקוח הוא במרכז, ויש לו עדיפות על פני כל פיצ'ר או משימת פיתוח. הארגון כולו דרוך למציאת פתרונות אפקטיביים וזמינים ללקוח. כמו חוויית העובד שלי ב-Dell, חוויית הלקוח צריכה להיות לא פחות ממעולה. יש כמובן את החזית הטכנית, אבל מעבר לכך, יש גם דגש חזק על התקשורת  – לשקף ללקוח איפה אנחנו עומדים, מה תכנית הפעולה, וכמובן תקשורת פנימית כדי לרתום את הצוותים השונים. אחד האתגרים הגדולים הוא שמבחינת יידע והבנה מערכתית אנחנו בקצה הפירמידה - אחרינו אין אף אחד, ואני רואה את זה כאחריות גדולה מאד של הקבוצה שלי על ההצלחה העסקית של Dell.

להשאיר חותם על הטכנולוגיה הגלובלית

"בעיני, הדירוג של Dell בעשירייה הראשונה בהייטק במגוון סקרי 'החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל' ללא ספק משקף את ההזדמנויות לעובדים - להשאיר חותם על הטכנולוגיה הגלובלית, ובו בזמן לפתח את הקריירה, לעבוד בצוות עם טאלנטים מובילים, להצמיח את הכישורים האישיים ולחיות חיים מלאים לצד הקריירה".

גם אתם.ן רוצים.ות לגלות עד לאן תוכלו להגיע, מקצועית ואישית? 
היכנסו לאתר המשרות>>>