ראיון עבודה זו חוויה קשה ומלחיצה בפני עצמה, שלא לדבר על הרגעים והחששות שאחרי: האם התרשמו ממני? האם הבעתי את עצמי בצורה הכי טובה? האם הצלחתי להוכיח להם שאני האדם המושלם למשרה? ברגע שמסתיים הראיון מתחילה תקופת הציפייה לטלפון, או למייל, שיבשר לכאן או לכאן, וזה יכול לקחת בין שעות אחדות לשבועות אחדים ולפעמים גם חודשים. מייגן דיקסון ממחוז לסטרשייר באנגליה, לעומת זאת, חיכתה דקות ספורות לפני שקיבלה את התשובה שלה - בצורה הכי מילניומית ורעה שיש.

דיקסון, כולה בת 18, התראיינה למשרה הנחשקת של מלצרית בסניף חדש של סטקיית "מילר וקרטר" בעיירה אנדרבי. האדם שניצב מולה בראיון הייתה סגנית מנהל הסניף, שאנטל ווסון - בחורה צעירה ולא מאוד רחוקה ממנה בגיל. יום לפני הראיון קיבלה מייגן טקסט ששואל אותה אם היא אכן מגיעה לראיון, והיא השיבה בחיוב. "בסוף הראיון שאלתי מתי תהיה תשובה, והיא אמרה לי שזה בדרך כלל לא לוקח יותר מכמה ימים, ושיש לה את האימייל שלי". התשובה הייתה הרבה יותר מהירה מזה.

שניות ספורות לאחר שיצאה מהראיון, קיבלה מייגן הודעת טקסט קצרה משאנטל, שמודיעה לה שהיא לא התקבלה - "It's a no" - יחד עם סימן של X של "נשיקה". מייגן ההמומה מיד שלחה חזרה הודעה שמנסה לברר למה, והתשובה שקיבלה היתה עוד יותר מביכה - "פשוט לא היית משלהבת, והתשובות שלך היו, 'כאילו' בסיסיות", יחד עם אמוג'י מחייך-בוכה, ושוב סימן של X. בהחלט דרך מוזרה במיוחד להגיע לדחות מועמד, שלא לדבר על מלגלגת ופוגעת.

נדחתה על ידי סמס (צילום: מתוך instagram)
צילום: מתוך instagram

"הייתי בשוק", סיפרה מייגן לאתר ה-SUN, "היא לפחות היתה יכולה לתת לי פידבק יותר בונה. והאמוג'י הזה היה כל כך לא מקצועי, זו היתה תגובה כל כך מחורבנת". מייגן אף סיפרה כי שאנטל כלל לא טרחה להביט בקורות החיים שלה, וכי היא שתתה קפה לכל אורך הראיון, שנמשך כ-10 דקות. 

דובר סטקיית "מילר וקרטר" אמר בתגובה שהוא "לא יכול להתנצל מספיק בפני מייגן. זו מעולם לא הייתה הכוונה שלנו לנהוג בה בחוסר כבוד ולהעליב אותה בכל צורה. הטקסט נשלח בטעות והיה מכוון למנהל שלנו, לא למועמד עצמו". החברה טענה כי היא חוקרת את פרטי המקרה, ויש להניח ששאנטל בעצמה תאלץ לעבור כמה ראיונות עבודה בקרוב מאוד.