צ'ארלי וילקוקס (צילום: north news)
ותודה לבייבי בום שהביאוני עד הלום. האב צ'ארלי ובנו טיילום|צילום: north news
בפעם הבאה שאתם מתלבטים מה לראות בטלוויזיה, כדאי שתשמעו את הסיפור הבא. צ'ארלי וילקוקס, צעיר בן 24, מצא את עצמו בסיטואציה הכי מפחידה שאפשר לדמיין. בת הזוג שלו נתקפה צירים, וילדה בסלון ביתם, בלידת בזק בלתי מתוכננת, שהסתיימה בתינוק שלא נושם. צ'ארלי, למוד אינספור פרקים של "אחד נולד בכל דקה" (המקבילה הבריטית ל"בייבי בום"), לא איבד את העשתונות - והחזיר את בנו התינוק לחיים. 

עוד ב-9 חודשים:

>> מזעזע: כך נראה עובר בזמן שאמא שלו מעשנת
>> התינוק שוב "מבשל" מחלה? כך תגדלו תינוק בריא
>> רצוי ומומלץ: לידה טבעית אחרי קיסרי

"לקריסטי יש אמנם שישה ילדים, אבל כשהתחילו לה הצירים היינו בטוחים שאלו צירים מדומים ושיש עוד זמן עד הלידה", אמר גיבור היום, המיילד דה-פקטו, ל"דיילי מייל". "פתאום הצירים נעשו צפופים מאוד, והאחיינית של קריסטי, שהייתה אצלנו, התקשרה לאמבולנס - אבל הם לא הספיקו להגיע לפני שטיילום נולד. קריסטי הרגישה שהראש יוצא, ירדה מהספה לרצפה ואמרה לי להביא מגבות נקיות. לא היה לי הרבה מה לעשות, טיילום פשוט החליק החוצה - אבל אז ראיתי שהוא כחול, והבנתי שהוא לא מתחיל לנשום". 

קריסטי, האם, קפאה מרוב פחד, אבל צ'ארלי נשאר קר רוח - והציל את התינוק. "זכרתי שקרה משהו כזה בסדרה על מיילדות שאני אוהב לראות, וכדי לעזור לתינוק להתחיל לנשום המיילדת שפשפה את הגב והחזה שלו. זה בדיוק מה שעשיתי - ופתאום הוא פלט המון הפרשות מהפה, והתחיל לצרוח. לאט לאט הצבע שלו השתנה מכחול לוורוד רגיל של תינוק, ורק אז הבנתי מה בעצם קורה. פעלתי על אוטומט, אני עדיין לא מאמין שידעתי בכלל מה לעשות במצב המלחיץ הזה, שסדרה בטלוויזיה הצילה את החיים של הבן שלי".

 צ'ארלי וילקוקס (צילום: north news)
גיבור היום עם המשפחה המורחבת|צילום: north news
למרבה המזל, צ'ארלי פעל מהר מספיק כדי למנוע נזקים מוחיים מחוסר חמצן אצל טיילום הקטן, והוא גדל ומתפתח היטב. "אני חושבת שצ'ארלי עדיין קצת בטראומה מכל הסיפור", אומרת קריסטי, "אבל הוא הציל את החיים של הבן שלנו, זה לא פחות ממדהים. אנחנו אסירי תודה שהכל נגמר בטוב, ומה שבטוח: גם את הפרק הבא בסדרה שלנו לא נפספס".