"איך היה הבית חולים?" היא בדרך כלל השאלה השנייה ששואלים כל יולדת, מיד אחרי "איך הייתה הלידה?". ובעוד שאת (וגם אנחנו כמובן), נדחסנו בחדרי הלידה של בית חולים במרכז הארץ, רק כדי לשמוע את כל הצרחות והבכי מסביב, ואחר כך אופסנו בחדר עם שלוש יולדות דאובות – יש נשים שפשוט עושות את זה בשיא הסטייל. כל מה שצריך כדי ללדת כמו מלכה זה כסף, והרבה ממנו.

אמל וג'ורג' קלוני הציגו את התאומים שלהם, אלכסנדר ואלה, לעולם לפני פחות משבועיים, והנה מתחילים לצוץ פרטים על הלידה. נכון שלא מדובר בבני מלוכה, אבל הם ללא ספק זכו ליחס ששמור לקייט מידלטוניות של העולם.

בני הזוג קלוני, אמל, 39, וג'ורג', 52, שזו לידה ראשונה עבורם, החליטו לבחור באותו בית חולים ובאותו אגב שבו ילדה קייט מידלטון את הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט – בית החולים סנט מרי בשכונת פדינגטון בלונדון. בני הזוג שכרו אותו אותה סוויטה בדיוק, באגף לינדו האולטרה יוקרתי. הקלוניז' שכרו שלוש סוויטות באגף, בעלות פעוטה של 120 אלף פאונד, כיאה לרויאלטי שהם, כך מדווח עיתוןן הדיילי מייל.

בתחילה חשבו בתקשורת הבריטית שבני הזוג בחרו בבית החולים צ'לסי ווסטמינסטר, באגף קנסינגטון היוקרתי לא פחות, שם מחירי הסוויטות מתחילים ב-8,000 פאונד ללילה (36,000 שקל). אבל מה שטוב בשביל וויליאם וקייט, עובד נהדר גם עבור הכוכב ואשתו עורכת הדין. את המחיר השערורייתי של 120 אלף פאונד (540,000 שקל) שילם קלוני עבור שהייה של שבוע שלם בשלוש סוויטות, כי אנחנו מניחות שהייתה שם פמלייה שלמה לשכן. ואכן – באחת הסוויטות השתכנה אמל והניובורנז, בשנייה אירח קלוני את האורחים שבאו להגיד שלום (ולהביא מתנות יקרות מאוד, מן הסתם), ובשלישית נמנמו צוות האבטחה של הזוג.

שלושת הסוויטות אמורות להיות דומות מאוד זו לזו, והן מחוברות בדלתות ביניהן, ועל פי הדיווחים שם גם נולדו הנסיך ווליאם והארי, אי שם בשנות ה-80, הודות לפרטיות הרבה שמציע המקום. מקור שעובד בבית החולים סיפר לדיילי מייל שהסוויטות זכו למייקאובר לפני שבני הזוג קלוני נחתו בהן. "בית החולים היה מאוד מאורגן ומוכן לזה כבר לפני כמה חודשים והצוות הושבע לסודיות", אומר המקור. "החדרים הוכנו 10 ימים לפני מועד הלידה, החל מהרהיטים ועד מערכת הבידור המתוחכמת. המקררים אובזרו בכל מה שאפשר להעלות על הדעת, וכמובן שהיו גם המון סידורי פרחים שנבחרו על ידי בני הזוג לעטר את שלושת הסוויטות. כמובן שכסף לא היה אישו פה, וג'ורג' החליט שאשתו תלד בתנאים הכי טובים שיכולים להיות".

ג'ורג', קייט וויליאם (צילום: Chris Jackson, GettyImages IL)
עושים את זה כמו הדוכסית מידלטון|צילום: Chris Jackson, GettyImages IL
בעת השהייה בסוויטה בני הזוג קיבלו טיפול מפנק של מלון חמישה כוכבים. כל הסוויטות מצויידות בשירותים ומקלחות מפוארים, כל הארוחות מוכנות עבור שפים במקום, ולהורים יש אפשרות גם להזמין תה של אחר הצהריים, כי ככה זה באנגליה. הסוויטות גם כוללות רשימת יין ושמפניה לשירותם של האורחים, הכל כדי שקלוני יוכל להרים כוסית עם אורחיו בסטייל. כמובן שעבור בני זוג ששוויים מוערך ביחד ב-140 מיליון פאונד (תשבו - 630 מיליון שקל!), מדובר בהוצאה שולית למדי.

אגף לינדו בבית החולים קיים כיחידת לידה פרטית מאז שנת 1937. כל האורחים ששוהים שם שילמו את אותם סכומים כמו של הקלוניז'. כולל וויליאם וקייט, ששהו שם פעמיים – ב-2013 ו-2015.

את בני הזוג קלוני התקשורת לא הצליחה לצלם מאז הלידה, אבל היחצנים שלהם שלחו הודעה לקונית ש"אמל וג'ורג' מקבלים את אלה ואלכסנדר לחיים שלהם. אמל, אלה ואלכסנדר שמחים ובמצב טוב. ג'ורג' נמצא תחת השפעת הרדמה והוא יתאושש עוד כמה ימים". נו, לפחות שומרים שם על הומור.

>> מספר 2 בשירותים זו הכנה מושלמת ללידה: דבורי ויינר הייתה בקרוב הכנה ללידה