קריסטן בל, היא פשוט מלכה. אחת השחקניות המתוקות, המצחיקות והאמיתיות בהוליווד מעולם לא ניסתה לשווק לנו את החיים הנוצצים שלה. היא תמיד נגישה ומלאת הומור עצמי בראיונות, גורמת לכל האמהות להרגיש הכי נורמליות בעולם.

השחקנית הפופלארית תמיד מדברת על הבנות שלה ועל הנישואים שלה בקריצה ובכנות. ובאינסטגרם שלה אפשר למצוא פנינים של ממש מחייה האישיים. הייתה את הפעם ההיא, למשל, שהיא העלתה תמונה של בובות של אנה ואלזה, כשהראש של אלזה, אותה היא מדבבת כמובן, חתוך. הכיתוב היה: "זאת התמונה שתלווה את האוטוביוגרפיה שלי בשם 'הילדים שלי שומרים עליי קרובה לקרקע'". או למשל התמונה הזאת, עם הכיתוב הקורע: "זאת תמונה שהיא גם של הרצפה של הבית שלי וגם של הפנים של המוח שלי".

עכשיו היא החליטה לצאת באקט קריסטן בלי קלאסי, וממש לפנק את 4.8 מיליון עוקביה, והעלתה סדרת תמונות שלה מלפני כמה שנים, כשהייתה בהריון עם בתה, וכל זה לכבוד יום הולדת 3 של בתה השנייה דלתה. בל העלתה כמה תמונות TBT שלה בהריון, כשהיא בחדר לידה ואפילו אחת עם דלתה מיד אחרי שהיא נולדה. 

(דפדפו בחצים שעל התמונה לכל התמונות שהעלתה)

"היום לפני שלוש שנים. כבדה יותר ב-22 קילו", ככה החל הכיתוב של התמונה שלה, עם בטן ענקית, יושבת על כדור פיזיו. "ככה עברתי את הצירים המכאיבים, עם עיסויים לגב ונשימות". על תמונה אחרת היא כתבה "לפעמים נתליתי מהעמוד של העירוי, כדי לנסות להרגיש סקסית ולעזור לפתוח את אגן הירכיים".

עוד כתבה בל ש"אחרי 36 שעות של לידה פגשתי ילדה שאני אוהבת יותר מאשר את כל המולקולות בכל העולם כולו. יום הולדת שמח דלתה. אוהבת, אמא". את הפוסט הזה היא חתמה עם ההאשטג #meshpanties, תחתוני רשת. כי קריסטן בל היא בדיוק כמונו!.

>> מעוררת השראה: הסיבה שקירסטן בל היא אם השנה שלנו