מדי פעם יוצא לך לשמוע על לידות של תינוקות ענק, כאלה שיצאו מהבטן במשקל של 5 קילו, מוכנים לנשנש שווארמה. אבל לידה של תינוק במשקל של 5 קילו שנולד בלידה ביתית נטולת אפידורל בבריכת מים? על כזה עוד לא שמענו. אבל נטלי בנקרופט, אמא צעירה שמעה גם שמעה. למעשה, היא זו שמרחמה, ומאיברים נוספים בגופה, יצא התינוק הבלתי קטן הזה, ועד עכשיו לא ברור לה איך היא עשתה את זה.

אנחנו בטוחות שלפני שהיא החליטה ללדת בבית, בנקרופט לא ממש תיארה לעצמה שילד לה תינוק ענק כזה. למזלה היא גם צלמת הריון וגם דולה, אז בואו נגיד שכל נושא ההריון והלידה לא ממש זר לה. "ידענו שאמור להיות לי תינוק גדול, אבל לפי הערכת המשקל חשבנו שהוא יהיה משהו כמו 4 קילו", אמרה בנקרופט בת ה-30 למגזין פיפל.

את הלידה ליוו שתי מיילדות מוסמכות, ועוד מיילדת מסייעת. ועל פי דבריה של האם, היא הייתה מאוד אינטנסיבית. "אבל זה הרגיש טוב", היא סיפרה בדיעבד. "ידעתי שהגוף שלי עושה את מה שהוא צריך לעשות. השינוי ללידה פעילה התרחש והגוף שלי פשוט דחף מעצמו בשעה הראשונה של כל התהליך ישבתי על המיטה, ואז פתאום הכל התחיל לקרות מאוד מהר". מהר זה אנדרסטייטמנט, כי בנקרופט גם ילדה בתוך 4 שעות, שזה נשמע לנו לא פחות מאידיאלי. סיימון, התינוק שנולד תוך 4 שעות במשקל 5 קילו, הוא בנה השלישי, ואת כל שלושתם היא ילדה ללא משככי כאבים. "סמכתי על הגוף שלי בתהליך הלידה, ידעתי שהוא עובד הכי טוב ללא התערבות רפואית", אמרה בנקרופט.

"וואו, אני מאוד מתרשמת מעצמי שילדתי תינוק במשקל 5 קילו", המשיכה. "אבל ברצינות – זה רק מראה שהגוף הנשי הוא מדהים ויכול לעשות דברים פשוט מופלאים. אני לא הראשונה, ובטוח שלא האחרונה, שתלד תינוק שהוא כמעט פעוט".

עוד סיפרה בנקרופט שסיימון נולד 6 ימים לאחר המועד המשוער, ושהיא נמצאה שלילית לסכרת הריון, כך שלא ברור מאיפה המשקל המרהיב הזה שלו.

ובעוד שכולם היו בשוק מגודלו של סיימון, את בנקרופט, ,שלא רצתה לדעת את מין היילוד, בעיקר הפתיע שסיימון הוא בן. "היה לי הריון ובטן בדיוק כמו שהיו לי עם הבת שלי. הייתה בטוחה שיש לנו עוד בת". 

>> לידת בית בגובה העיניים: כך זה נראה