סקר מקוון כלל עולמי שערכה נטפליקס בקרב 37,000 מנויים בוגרים ברחבי העולם בשלהי אוגוסט ובראשית ספטמבר העלה ממצאים מפתיעים לגבי הרגלי הצפייה שלהם: שני שליש מהם צופים בסרטים ובסדרות טלוויזיה מחוץ לביתם בפומבי, כרבע עושים זאת בעבודה, ו-7% צופים בנטפליקס בזמן שהם בשירותים ציבוריים.

67% מהמנויים צופים בנטפליקס מחוץ לביתם, כאשר המקומות הפופולאריים ביותר הם מטוסים, רכבות ואוטובוסים, כך דיווח אתר החדשות "קוורץ". מנויי נטפליקס בארה"ב נוטים יותר לצפות בשירות בזמן העבודה, ואילו משתמשים בשאר העולם נוטים לעשות זאת בזמן הנסיעה לעבודה בתחבורה ציבורית. 7% מהמנויים בעולם צופים בסרטים ותוכניות טלוויזיה בזמן שהם בשירותים ציבוריים.

כחמישית מהנסקרים העידו על עצמם כי בכו בפומבי בזמן שצפו בסרט או סדרה, ו-17% סיפרו כי שכחו לרדת בתחנה שלהם בתחבורה הציבורית בגלל שהיו שקועים בצפייה. 45% סיפרו כי תפסו מישהו מציץ להם למסך בזמן שצפו בנטפליקס, ו-11% אמרו כי הרסו לעצמם סדרה או סרט שטרם ראו כאשר הציצו למסך של מישהו אחר בזמן שצפה בו.

לכתבה המקורית ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker:
גו'רג' סורוס מכר את מניות אפל ופייסבוק שלו, וקנה מניות של מיקרוסופטואמזון
אחרי כמעט 50 שנה: השירות שהתחיל את האינטרנט נסגר