לאחרונה התקיימה לראשונה בש"ס פגישה פומבית ראשונה בין ישי, דרעי ואטיאס. לא מדובר בשלישיית מנהיגי המפלגה החרדית, אלא ברעיותיהן - שנרתמו לסייע לתנועה לנסות ולהיחלץ מהסקרים הלא מחמיאים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בכנס מיוחד שנערך בניצוח השלוש השתתפו בעיקר מנהלות מטות, רכזות, פעילות שטח, נשות חברי כנסת ועוד. כל זה לא סיפק רק הצצה ראשונה לאיחוד בין הנשים, אלא גם היה הופעת הבכורה של יפה דרעי אחרי ה"קאמבק" - כמי שהייתה בזמן המשפט שהתנהל נגד בעלה סמל בלתי מעורער של ש"ס.

12 שנים מתוחות אחרי, שבמהלכן נאלץ אריה דרעי להדיר את רגליו מפעילות בשורות ש"ס ובימים שבהם אף שקל להקים מפלגה משלו, מרגישה יפה שגם היא שבה הביתה. "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד", היא אמרה בכינוס. "אין מצב לשבת אחים ביחד ולא ליהנות. התחושה שלי היא באמת כל כך נעימה וכל כך טובה".

הנשים יזמו את ה"סולחה"?

ליפה דרעי וציפי ישי היה תפקיד מכריע בקבלת ההחלטה של שני הבעלים למחול איש על כבודו כדי להצליח להתמודד יחדיו ברשימת ש"ס, למרות המשקעים האישיים הכבדים והיריבות העזה. דמות מפתח בדרך גילמה אישה נוספת - יהודית יוסף - כלתו של הרב עובדיה הנחשבת לאחת הנשים החזקות בש"ס.

השלוש, שהתייצבו להופעה פומבית, בחרו שלא להסתיר בה גם את עמדותיהן בסוגיות הבוערות השונות. "שמעתי וקצת צחקתי כשהבנתי שרצו לפסול מפלגות על זה שאין בהן נשים", אמרה יפה דרעי - והסבירה: "האישה היה הנותנת מאחורי הקלעים. אתן נותנות את הכוח לבעלים והכרזנו עליהם כנציגים".