איך אתם מתכוננים לגמר הגדול?

"מלא חזרות, אטרף של צילומים. שעות של חזרות. הרבה התרגשות. הרבה כאבי ראש. הרבה צרידות. הרבה תה עם לימון ונענע ודבש ומלא פאשן והנאה ושמחה ואושר. אנחנו מרגישים שאנחנו עושים את הדבר שאנחנו הכי רוצים – מהמייזינג. אנחנו יודעים להתלבש ולעשות שיער לעצמנו ומבינים בסטיילינג. אנחנו אוהבים להישאר איך שאנחנו".

מה הביצוע הכי טוב שלך בתוכנית?

יצחק: "אהבה אמיתית של עופר לוי".

חביב: "'ארגה'. אני חושב שבשיר הזה הבנו את הקטע של הקולות וכימיה. זה היה מאוד מיוחד. אבל אהבה אמיתית זה הבית שלנו, באנו ממוזיקת נשמה. מזרחית הארדקור דיכאון".

מאיזה שופט אתם הכי מפחדים?

חביב: "אנחנו בשלב שאין פחד, הכל ביקורת בונה. אנחנו לומדים מהם. מקשיבים לכולם. הביצוע שלנו 'You Can Leave Your Hat On’ היה מחריד. אנחנו מודעים למתי הביצוע לא טוב, אז אנחנו לא מצפים לביקורת טובה. אנחנו מציאותיים ומודעים שזה דבר מאוד חשוב. אם היה ביצוע לא טוב, אנחנו ישר רואים על הפנים שלנו שאנחנו מבואסים. אנחנו אנשים בוגרים מספיק כדי לדעת ולקבל ביקורת חיובית ושלילית. לומדים מזה. מסתכלים אחר כך על הביצוע תמיד ומשפרים לביצוע הבא. עכשיו זה המאני טיים ואנחנו הולכים לתת את הכל. אנחנו גם ניקח את זה בעזרת השם. ברור שניקח את זה. אנחנו מדברים עם העיניים, אין דינמיקה כזאת".

יצחק: "מדברים עם העיניים מאז ומתמיד".

איך אתם מתמודדים עם התגובות ברחוב?

יצחק: "מאוד נהנים. לא נתקלנו בתגובת נאצה אחת. מבקשים מאיתנו תמונות וסרטונים. זה עושה כיף על הנשמה. מתחילים איתנו בחורים וגם בחורות. טוב לנו. יש מלא טוקבקים פחות טובים, שקוראים לנו קוקסינלים. אנחנו קוראים את זה ומעבירים לתגובה הבאה מתחת ומעל שמפצות. אנחנו לא עונים, יש אנשים שעונים במקומנו כי עדיף שלא נענה לאנשים האלה. מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים".

חביב: "לפעמים אני עושה לייק לתגובות כאלה וקניתי אותם בלייק הזה. שינינו דעות של המון אנשים ושברנו מוסכמויות והבאנו את זה לבמה. אנשים למדו לאהוב אותנו ולא את הנטייה המינית שלנו".

מה לדעתך התכנית נתנה לך?

"הפכה אותנו ליותר מקצועיים. מוזיקלית למדנו המון, וזה בעיקר בגרות מוזיקלית ונפשית. למרות שאנחנו כל הזמן ביחד למדנו לעבוד אחד עם השני. אנחנו כל עשר דקות רבים וכל עשר דקות משלימים".

מי לדעתך יינצח בגמר?

חביב: "אנחנו, מה זאת אומרת? ואם לא להתרברב – אז בר כהן".

יצחק: "ויולט".

אירוע הגמר של "אייל גולן קורא לכם" בשבת ב-21:00 בערוץ 2, קשת