כשבאולפן יושבות לצד איציק זוהר גם נטלי עטיה ואלכסה דול, קשה לחשוב על פורום אידיאלי יותר להשיק בו את פינת הייעוץ הזוגי-וירטואלי של התכנית. "בנות המערכת נידבו כמה הודעות שקיבלו מבחורים שמנסים להתחיל איתן בפייסבוק. בחרנו כמה, ועכשיו נחשוב איך אפשר לשפר את ההודעה ולהפוך אותה ליותר אפקטיבית", מבטיח איציק. 

"היי. בתכלס אני סוג של מתחיל איתך למרות שבפועל אני לא באמת יודע מי את חוץ ממישהי יפה בפייסבוק. יש סיכוי טוב שאם הייתי מכיר אותך הייתי מרגיש מרומה, שאת והיופי שלך הוליכו אותי שולל".

"מי כותב טקסטים כאלה?!", תוהה נטלי, ספק מזועזעת ספק מתרשמת. "קיטש ברמות", קובעת אלכסה מיד. "יאללה, תהיה גבר!"

"הבעיה הכי גדולה שלו זה שהוא פשוט לא ישיר, זה לא ברור", אומרת נטלי, ובן זוגה יוצא להגנת המשורר: "הוא כנראה חסר בטחון. חוץ מזה אתן שוכחות שהודעות כאלה מבוססות כנראה על הסטטוסים של הבחורה בפייסבוק, שלפיהם אתה יודע איזה סוג של הודעה לשלוח", אומר איציק, שנוהג להעיד על עצמו כי אינו יודע לתפעל רשתות חברתיות בכלל. "מאיפה אתה יודע את כל זה, איציק?", תוהה נטלי. "חברים סיפרו לי", הוא מסמיק.

איציק מייעץ בשליחת הודעות (צילום: מתוך עולם הזוהר, ערוץ 24)
מתוך "עולם הזוהר"|צילום: מתוך עולם הזוהר, ערוץ 24

הדוגמה הבאה מגיעה מתיבת הדואר של אלכסה בכבודה ובעצמה, שכפי שאתם יכולים לשער – מקבלת לא מעט הודעות פלרטטניות, אבל זו אחת יוצאת דופן: "היית צריכה לחיות במאה ה-17 ולהיות מלכה. הייתי שמח להיות העבד שלך". רז, זה אתה? "אוי אני אוהבת את זה, זה מקסים בעיני", מכריזה נטלי. איכשהו אנחנו לא מופתעים. "אני חייבת לדייק: אם הוא היה מישהו בשנות ה-30 או ה-40 לחייו, חתיך ומחוספס, זה משהו אחר. אבל הוא היה בן 75, עם תמונה מוזרה בפרופיל, וזה פשוט נראה קינקי ברמות. מיד חסמתי אותו. אל תשלחו דבר כזה, חברים", מבקשת אלכסה.

אלכסה ורז זלצרמן, המירוץ למיליון 2014 (צילום: צי'נו)
הייתה כותבת לו - "אתה לא משהו". אלכסה ורז|צילום: צי'נו

"אם היית צריכה לשלוח עכשיו הודעה לרז כדי להתחיל איתו, מה היית כותבת?", מברר איציק.

"'אתה לא משהו'", היא עונה, וכשהגבות מתרוממות סביבה היא מסבירה: "תראה, בוא נגיד ככה, אנשים יפים מקבלים כל הזמן המון הודעות 'איזו יפה, איזה חתיך', אז ברגע שמישהו כותב משהו אחר, זה תופס אותך".

 "עולם הזוהר": א'- ד', 14:00- 16:00 בערוץ 24