אחרי שהראה את היכולות שלו על מגרש הכדורגל בתכנית "גולסטאר", סקאזי התייצב לפני כשלושה חודשים לחתונה של חברו לתכנית ג'ובאני רוסו, שהתחתן עם בת זוגו אחרי 17 שנות זוגיות. כיאה לכוכב בינלאומי, סקאזי קיבל את הכבוד והאחריות על המוזיקה שתתנגן בארוע, ולפי התיעודים ברשתות החברתיות אין ספק שהיה שמח. איך הוא התכונן לפני ההופעה החשובה? 


בעונה החדשה של "זמר חתונות" שתעלה ביום שישי הקרוב (16.6) בערוץ 24, סקאזי מספק הצצה אל מאחורי הקלעים וההכנות שלפני העלייה לעמדת הדי ג'יי. שם, בשקט שבאולפן ההקלטות, הוא נזכר ברגע בו למעשה התחילה הקריירה שלו: "מאז שהייתי ילד קטן אני זוכר את עצמי יושב, היה לנו כזה רדיו גדול, וביום שבת פשוט הייתי מעביר כל הזמן תחנות ושומע כל מיני סוגי מוזיקה". הרגע הזה בילדות, מספר סקאזי, הוא זה שגרם לו להבין מה הוא באמת רוצה לעשות כשיהיה גדול: "הייתי עושה מיקסים עם התחנות ברדיו, מעביר משיר לשיר וזה היה נשמע לי מגניב כל החיבור הזה".

לוח השידורים החדש של ערוץ 24 מביא איתו גם את התכנית "להיות זמרת", שתיקח חמש נשות קריירה מצליחות למסע באתגר בדרך לסינגל בכורה. בין הבנות שינסו את מזלן באולפן ההקלטות ואולי גם יפתיעו, אפשר למצוא את שי מיקה, אביבה תבורי והאינסטגרמית הצעירה אנה זק.

עוד בערוץ 24:

החל מה-18.6 "זמר חתונות" חוזרת בעונה חדשה, ראשון-שני בשעה 18:00, ערוץ 24