קארלי ג'ו, יזמית אמריקאית צעירה, גרמה לפני שנתיים להיסטריה בוושינגטון כאשר פתחה עסק קטן למכירת קפה טו-גו בשם "ביקיני בינס אספרסו". הייחוד של העסק: הבוסית הגיעה לעבודה בלי בגדים, מקסימום מדבקות צבעוניות לפטמות. שזה מפתיע, כי בטח השם של העסק גרם לחשוב ש'מינימום ביקיני', נכון?
 
ב-2016 העסק של קארלי קיבל אלפי ביקורות ברשתות החברתיות ומתושבים באיזור, כאשר המחנות נחלקו לשניים: אלו שהתלהבו מהקונספט והפכו ללקוחות קבועים, ואלה שהתראיינו לכל כלי תקשורת אפשרי וסיפרו על כמה הם פוחדים מהמסר שזה מעביר לכולם.
 
 
 
לקארלי הצטרפו עובדות רבות, אשר באמת הגיעו לעבוד בחוטיני או ביקיני, וגם מספר גברים. שנתיים אחרי שהפכה את הרעיון שלה למציאות, נראה שהעסק של קארלי ג'ו עדיין ממשיך לפעול ולהצליח. למעשה הוא כל כך מצליח, שעסק בעל שם דומה, עם אותו קונספט אך לוגו אחר נפתח באריזונה.
 
 
בדף האינסטגרם של העסק המתחרה, נראה שהבנות לקחו את הרעיון ממש ברצינות. כל הבריסטות עובדות עם ביקיני שמצויירים עליו פולי קפה גדולים, בהתאם ללוגו של המקום. ובניגוד לקארלי, הן לא מגיעות עם מדבקות על הפטמות או לוקחות את העירום רחוק מדי.
 
לבנות האלה יש באינסטגרם של העסק יותר מ-71 אלף עוקבים, והנה כמה סיבות למה זה ככה:
 
 
 
 
 
 
אנחנו בעד תחרות, אובייסלי.