ההורים בבריטניה רותחים עכשיו על אם צעירה, שמטפחת ילדה קטנה ואת החיבה שלה לתיקים, והתפארה בכך שליום ההולדת השני שלה רכשה לה תיק של לואי ויטון בשווי 2,400 שקל, וזהו לא תיק המעצבים היחיד שבבעלותה ובשימושה של הקטנה, שוודאי שמה בתוכו את מיטב הבובות ואוצרות שלה. האם, פרן ווסטון בנט, מכורה בעצמה לשופינג, וטוענת שההתמכרות עברה בגנים. "אני עושה את זה כי היא מתה על התיקים והיא אוהבת להתלבש. זה ממכר!"

עם זאת, מודה האמא המכורה כי היא עושה את זה גם למען ההנאה האישית שלה. "אני מרגישה שחייבים להוציא כסף כדי להוציא מילדים לוק שכולם מתפעלים ממנו. לננסי יש סטייל משלה, והיא מעדיפה פריטי יוקרה על אופנת רשתות. יש ילדים שההוצאה הזאת היתה מתבזבזת עליהם, אבל היא כל כך נהנית מהפריטים האלה ומשתמשת בהם מגיל צעיר מאוד. ויש לה גם הרבה תיקים מרשתות רגילות".

כשהתארחו ננסי ובנט, משפילד, בריטניה, בתוכנית בוקר, לאחר הזעם שחטפה האם בעקבות שיתוף של הרכישות ברשתות החברתיות, הציגה האם מתלה של פריטים מארונה של הילדה, שהפריט הזול ביותר התלוי בו עלה 470 שקלים. "אני לא חוששת לתת לה לשחק עם תיקי יוקרה כי הם עשויים טוב, ואפשר להוריד מהם את הלכלוך במגבון לח", גילתה האם.

התגובות הנרגזות לא איחרו לבוא. "השחצנות ההורית מחליאה. ההורים מכריחים את ילדיהם להתעסק בהבלים", כתב משתמש אחד. "היא לא בובה, היא אדם, האם הזאת הורסת לבת שלה את החיים. היא תגדל להיות מפונקת וכפויית טובה", חזתה משתמשת אחרת. חשוב לזכור כי התופעה הזו לא מגיעה מתוך ריק. המדיה החברתית מלאה בתינוקות וילדים מובילי דעה, בניהם של סלבריטאים, הלובשים יום יום בגדי מעצבים, כמו בלו אייוי של ביונסה, שארונה מלא בגוצ׳י, ונורת׳ ווסט של קים וקנייה, שכל מעצבי העולם שולחים לה מתנות והולכת לגינה בפרוות. ניכר שבנט מעוניינת לעשות מננסי פאשניסטה, והוכחה לכך ניתן למצוא בחשבון האינסטגרם שפתחה עבורה, ׳פנסי ננסי סטייל׳, שם מתועדות הרכישות, להנאת (או מיאוס) כולנו.

����������☕️ #AfternoonTea #FancyNancyStyle #PrincessMoments

A post shared by Fancy Nancy �� Age 3 (@nancyaleya) on