בריאות
ליקה (צילום: רק רוצים לרקוד)
צילום: רק רוצים לרקוד

כך תשיגו את הבטן שהטריפה את אנה ארונוב

כשאנה ארונוב ראתה את הבטן של ליקה במהלך האודישן שלה ל"רק רוצים לרקוד" - נטרפה דעתה. היא תהתה איך ליקה השיגה את הבטן המושלמת. אז מה באמת צריך לעשות בשביל בטן כזו? ליקה מדגימה לכם 5 תרגילים - ותתכוננו להזיע

מערכת ערוץ הבריאות | mako בריאות | פורסם 12:15 10.08.17 

שנה גודל אות

כשליקה בזאלי הגיעה לאודישן שלה ב"רק רוצים לרקוד" יחד עם אחיה סיימון, היא לא תיארה לעצמה אילו תגובות הבטן שלה תעורר. אנה ארונוב נשארה ללא מילים ואנחנו נשארנו עם הרצון העז לדעת - איך אנחנו יכולים גם? ביקשנו מליקה שתראה לנו את התרגילים האהובים עליה לחיטוב הבטן ואנחנו מודיעים מראש - זו לא עבודה קלה. 

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

5 תרגילים - כל תרגיל 20 חזרות.

תרגיל ראשון: כפיפות בטן

תרגיל 1

נשכבים על המזרן, מניחים ידיים מאחורי הראש, ועולים למעלה. חשוב לעלות לאט, לא לתקוף את השריר ולא לשכוח לנשום בין העליות.

תרגיל שני: עליות משכיבה לישיבה

תרגיל 2

נשארים באותה תנוחה של התרגיל הקודם, הפעם עולים לצד שמאל, יורדים חזרה, עולים לאמצע, יורדים חזרה ועולים לצד ימין.

תרגיל שלישי: אלכסונים

תרגיל 3

ידיים מאחורי הראש. מכופפים את החזה אל הרגל הכפופה – בזמן שהרגל השנייה ישרה ב-45 מעלות. ברך ימין למרפק שמאלי ולהפך.

עוד ב-mako בריאות
>> סכנה: גם אתם עושים את הטעות הזאת במטבח?
>> טיפ תזונה מפתיע הוביל למהפך המדהים של הישראלי 
>> בנות, תתפלאו: זה הדבר הכי טוב לגוף שלכן 

תרגיל רביעי: הורדה והרמת הרגליים

תרגיל 4

מניחים ידיים מאחורי האגן. ראש על המזרן ומרימים את הרגליים למעלה לזווית של 90 מעלות ומורידים, כמה ס"מ מהרצפה. כדי להוסיף רמת קושי לתרגיל – ניתן להרים את הראש.

תרגיל חמישי: כיפוף ויישור רגליים בישיבה

תרגיל 5א

מתיישבים, מניחים את הידיים בצידי האגן ומשחררים את הרגליים קדימה, כמה ס"מ מהרצפה – ומקפלים את הרגליים חזרה לכיוון הבטן ושוב משחררים קדימה.

כדי לסיים את התרגיל אפשר לעבור לפלאנק על המרפקים, ואז להניע את הגב מצד לצד.

תרגיל 5ב

"רק רוצים לרקוד" משודרת בימים שני ושלישי ב-21:00. קשת, ערוץ 2

* התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.