בריאות

מוותרים על ארוחת הבוקר? כנראה שתעלו במשקל

עכשיו זה רשמי: על פי איגוד הקרדיולוגים בארה"ב - אנשים שלא אוכלים ארוחת בוקר נמצאים בסיכון גבוה יותר לעלות במשקל. אז מתי הכי טוב לנו לאכול ומה? מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה בבילינסון עונה על השאלות

מערכת ערוץ הבריאות | mako בריאות | פורסם 10:46 20.03.17 

שנה גודל אות

איגוד רופאי הלב האמריקאי בחן מחקרים קודמים והגיע למסקנה סופית: אם אתם מדלגים על ארוחת הבוקר, אתם עלולים לעלות במשקל. 

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

בתכנית "הבוקר של קשת" התארחה סיגל פרישמן, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה כדי לדבר על ההמלצה החדשה של האיגוד הקרדיולוגי בארה"ב. "תזמון הארוחות הוא באמת קריטי לעניין המשקל", אומרת פרישמן. "אם אנחנו אוכלים הרבה בבוקר ומעט בערב, הגיוני שנרד במשקל כי בערב אנחנו לא זזים". אבל כמה זמן מאז שקמנו כדאי לנו לאכול? והאם מותר לנו לאכול פחמימות ומתוקים? התשובות בסרטון. 

עוד ב-mako בריאות
>> 7 ריחות גוף שעלולים להיות סימן למשהו חמור 
>> האם מקלוני האוזניים מסוכנים לנו? 
>> חמש עובדות שלא ידעתם על שינה

* התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.