מי אמר שאתם לא יכולים להשיג עור פנים כמו של קנדל ג'נר? נשים בצד את החיבה שלהן לאיפור ולפוטושופ – יש סלביות שעובדות קשה כדי שעור הפנים שלהן יצטלם בצורה כה חלקה וזוהרת. מוויקטוריה בקהאם ועד לריהאנה – הנה כמה סודות לטיפול באקנה שאנחנו בהחלט הולכים ליישם.

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

ויקטוריה בקהאם

"היה לי פעם עור מאוד בעייתי", סיפרה ויקטוריה למגזין The Edit. "וד"ר לנסר (רופא העור שלה) אמר לי, 'את צריכה לאכול סלמון בכל יום'. אמרתי לו 'באמת? בכל יום?', והוא השיב, 'כן – בוקר, צהריים  או ערב". כך ויקטוריה עשתה וגילתה כי חומרים כמו DMAE (די-מתיל-אמינו-אתנול) ואומגה 3, המצויים בסלמון יכולים לעשות פלאים לעור הפנים.

ויקטוריה בקהאם (צילום: Larry Busacca, GettyImages IL)
צילום: Larry Busacca, GettyImages IL

מירנדה קר

בווידאו שצילמה במיוחד לאתר האופנה נט א-פורטה, קר חשפה כי מיץ נוני, המורכב מפרי הנוני – המיוחסות לו תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון הוא "מעולה לעור שלכם". קאר מקפידה לשתות את המיץ פעמיים ביום, עם מים, מאז שסבתא שלה הכירה לה אותו כשהייתה בת 12. אמנם הנוני גדל בארצות מרוחקות כמו טהיטי, ניתן למצוא בארץ תוספי תזונה המכילים אבקת נוני בחנויות טבע.

מירנדה קר חושפת (צילום: אל ספרד)
בשבילה רק מיץ נוני|צילום: אל ספרד

גווינת' פלטרו

למרות שלפלטרו מוניטין לא חיובי במיוחד בכל הנוגע להצעות הבריאותיות המוצעות באתר הלייפסטייל שלה – GOOP, הטיפ שלה נשמע בהחלט מועיל. "אני מאמינה שאצלי, אימוני קרדיו מדי יום משפרים את מראה העור שלי ואת הצבע שלו", סיפרה לחדשות E!. אמנם עצה זו עשויה להישמע מעט מוזרה, כיוון שאימוני קרדיו ידועים יותר בתחום ההרזיה ובריאות הלב, אך נראה שיש גם לא מעט רופאים שמגבים אותה. אלן מארמור, רופאה ומרצה בכירה לדרמטולוגיה בבית הספר לרפואה מאונט סיני, הסבירה ל-WebMD: "כל דבר שמעודד זרימת דם בריאה יכול גם לסייע לשמור על עור בריא ונמרץ".

עוד ב-mako בריאות
>> ירדתם במשקל לאחרונה? אתם חייבים לקרוא את זה
>> הפעולה היומיומית הזו עלולה להרוג אתכם
>> הטיפים האלה יעזרו לשינה שלכם לחזור לשגרה

קנדל ג'נר

מי שרואה את קנדל על דפי המגזינים או כשהיא צועדת על מסלול הדוגמנות, יראה דוגמנית צעירה, מצליחה עם פנים די מושלמות. אבל זה לא היה המצב מאז ומעולם. כשהייתה נערה, סבלה קנדל מאקנה שגרם לה לחוסר ביטחון רב. בראיון למגזין Allure  סיפרה כיצד רקחה לעצמה מסכה שמייבשת פצעונים. הנה המתכון: כפית סודה לאפייה, חצי כפית מיץ לימון וכפית דבש. יש לערבב הכל ולמרוח נקודתית על החצ'קון הבעייתי. "סודה לאפייה סופגת שמן; חומצות במיץ הלימון יסירו תאי עור מתים; ודבש ירגיע עור מגורה ועשוי לסייע להרוג חיידקים על העור שגורמים לאקנה", מסביר ג'ושוע זייכנר, מנהל המחלקה למחקר דרמטולוגי קוסמטי וקליני בבית החולים מאונט סיני. גם זול וגם מועיל – אנחנו לגמרי ננסה.

גווינת' פאלטרו (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
קרדיו לא רק מרזה - הוא גם משפר את העור פלאים|צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

ריהאנה

מה ריהאנה עושה כשהיא מרגישה שהעור שלה זקוק לעזרה? "כשאני מרגישה שהעור שלי התעייף, אני נמנעת לחלוטין מאלכוהול ושותה אקסטרה מים. וליפסטיק זה מאסט – הוא מושך את כל תשומת הלב מפגמים אחרים", שיתפה במגזין Cosmopolitan.