Red Dead Redemption 2

 

כשיוצא משחק של אולפן המשחקים Rockstar (או גם: "החבר'ה שעושים את GTA") כולם עוברים לדום. השנה זה יהיה Red Dead Redemption 2. מערבון בעולם פתוח, שיספר על התקופה בה ג'ון מרסטון, גיבור המשחק הקודם, היה עדיין פורע חוק.

 

יהיה מעניין לראות איך ישלבו ב-Rockstar את כל מה שהם למדו ב-GTA V במשחק החדש. האם גם כאן יהיה מצב אונליין מטורף שיחזיק את הקהילה חיה ובועטת במשך כמה שנים רצוף? והאם נשחק דמות אחת או יותר? Rockstar בינתיים שומרת את הקלפים קרוב לחזה, אז נצטרך להמתין בסבלנות לתשובות.

 

Anthem

 

2017 הייתה השנה בה אולפן המשחקים הוותיק Bioware איבד את זה. אחרי רצף כמעט אינסופי של משחקים משובחים הגיעה הנפילה, והיא הייתה כואבת/ לא רק ש- Mass Effect Andromada היה משחק אפרורי ומשעמם, הוא גם הרס את אחת מטרילוגיות המשחקים הכי אהובות בהסטוריה. אאוץ'.

 

ולמרות זאת, המשחק הבא של האולפן, Anthem, גורם ללב שלנו לפעום חזק. הספקולציה אצל המעריצים היא שכל מפתחי המשחקים המוכשרים של הסטודיו עברו לעבוד עליו כבר מזמן, והשאירו את Andromada אצל חברי האולפן הפחות כישרוניים. זה חבל מאוד בשביל Mass Effect, אבל יכול להיות חדשות מצויינות בשביל Anthem.

 

אם המשחק הזה יהיה עמוק, מקורי ומלהיב כמו המשחקים הקודמים של Bioware - זה הולך להיות להיט היסטרי.

 

God of War

 

האמת? כבר די נמאס לנו מקרייטוס, אל המלחמה היווני של סדרת God of War. המשחק השלישי שיצא עוד ב-2010 כבר הרגיש קצת מיותר, והרביעי ב-2013 היה כבר משעמם ולעוס בצורה כמעט בלתי נסבלת.

 

קרייטוס חוזר אלינו אחרי הפסקה ארוכה, ועל פי הקטעים שנחשפו מהמשחק, יש מצב שזה בדיוק מה שהוא היה צריך. נראה שהדמות של אל המלחמה העצבני עברה שדרוג משמעותי. עכשיו יש לו בן קטן וסקרן, שמצטרף אליו למסעותיו בעקבות האלים הסוררים. הפעם האלים האלה יהיו אלי המיתולוגיה הנורדית, ולא היוונית. בקיצור - הרבה שינויים.

 

אם גם הגיימפליי יעבור שדרוג, והסיפור יהיה קוהרנטי ומעניין - יש מצב שזה יהיה המשחק שיזכיר לנו מה כל כך אהבנו בשני המשחקים הראשונים בסדרה.

 

Crackdown

 

ה-Crackdown המקורי, שיצא לפני למעלה מעשור לקונסולת ה-Xbox 360, היה משחק ה"ארגז חול" המושלם. הציבו אתכם באמצע עיר עתידנית, נתנו לכם קצת כוחות על, ואמרו לכם "לכו להתפרע". ואכן התפרענו. זכורים לי שעות ארוכות בהן יצרתי מגדל ממכוניות הרוסות, או ניסיתי לקפוץ בין גורדי שחקים בלי להתרסק על הרצפה.

 

משחק ההמשך מ-2010 היה אכזבה גדולה. נראה שמיקרוסופט קברה את הסדרה, אבל פתאום, משום מקום, היא הכריזה על השלישי שצפוי לצאת השנה.

 

בתוכנית: עיר עוד יותר גדולה, עוד יותר הריסה, עוד יותר כיפית. יש מצב שזו תהיה אם במיקרוסופט למדו את הלקח ומצפה לנו עוד שיחוק כמו המשחק המקורי - יש מצב שאבלה את רוב 2018 בבניית מגדלים של מכוניות.

 

Dragon Quest XI

 

סדרת משחקי התפקינים היפנית Dragon Quest אף פעם לא היתה פופולרית במערב כמו "אחותה הגדולה", סדרת Final Fantasy. ובכל זאת, מדובר ביופי של משחקים: קלילים, אופטימיים ומלאי שמחת חיים. המשחק ה-11 בסדרה יצא כבר ביפן לפני מספר חודשים, והגיימרים שמשחקים בו מספרים שהוא אחד מהמוצלחים בסדרה.

 

למערב הוא יגיע באיחור אופנתי, אי שם במהלך 2018. כשזה יקרה, נפנה לו את ה-100 שעות המסורתיות שלוקח לסיים משחק ממוצע בסדרה, ונעשה את זה בכיף גדול.