העולם מתחלק לשניים: אלו שיכולים להרוג את מי שספיילר להם את הסדרה האהובה עליהם ואלו שלא מסוגלים להתאפק וחייבים לדעת מה קורה. נטפליקס, השיקו שירות במיוחד עבור הסוג השני. בחלק חדש שהוקם באתר האינטרנט שלהם הם ישתפו קטעים מרכזיים מסרטים וסדרות טלוויזיה פופולריות.

מלבד ספוילרים יציגו בנטפליקס אפליקציה שתעבוד כרולטה רוסית ותבחר באופן רנדומלי ספוילרים מהמגוון שקיים באתר. בנוסף המשתמשים יוכלו לענות על שאלון שיבדוק איזה סוג של ספוילר אתה ולהצביע מי הם לדעתם הספוילרים הנפוצים ביותר, אלו שכל כך מוכרים שאפשר להפיץ אותם בלי בעיה.

ראיון מלחמת העולם Z
לא לבעלי לב חלש
רוב הספוילרים באתר הם מסרטים קלאסיים כמו "כלבי אשמורת" ו"ג'יין אייר", אבל גם סרטים וסדרות חדשות יחסית כגון "מלחמת העולמות Z", "בית הקלפים" ו"שובר שורות" לא נעדרים. אל תדאגו, לפני שתקבלו גישה לאתר הוא יזהיר אתכם ש"מאחורי דלת זו נמצאים כמה מהספוילרים הגדולים ביותר בטלוויזיה ובקולנוע".

נטפליקס הוקמה בשנת 1997 ועיקר פעילותה היה השכרה סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה דרך הדואר, תמורת תשלום חודשי. כיום לאתר מנויים עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם שמקבלים אפשרות לצפייה בתכנים תמורת תשלום קבוע. השירות זמין לצופים ברחבי ארצות הברית, דרום אמריקה והקריביים. למרות זאת, באתר הספוילרים אפשר לצפות גם בישראל.