יוצרי הקולנוע מנחם גולן ויורם גלובוס, יקבלו השנה כבוד השמור לגדולים מכולם בפסטיבל קאן. סרט תיעודי העוקב אחרי סיפורם יוצג תחת המשבצת "קאן קלאסיקס". הקטגוריה מרכזת יצירות קולנועיות אשר השפיעו על עולם הקולנוע ונותנת כבוד ליוצרים שהשאירו את חותמם על התעשייה.

הסרט, "The Go-Go Boys: The Inside Story of Cannon Films", בבימויה של הילה מדליה, חוזר אל סיפורם של בני הדודים מטבריה במרדף אחרי החלום האמריקאי. הסרט מתעד את היחסים המקצועיים והאישיים בין השניים, שנגמרו בפיצול כוחות. סילבסטר סטאלון, ג'ון ווייט והמפיק הישראלי בועז דוידזון, הם חלק מהשמות שהתראיינו לסרט.

מנחם גולן ויורם גלובוס יצרו אין ספור להיטים מקומיים ביניהם: "סלאח שבתי", "קזבלן", "מבצע יהונתן" ו"אסקימו לימון". בשנות ה-80, לאחר שהעתיקו את מגוריהם להוליווד, קנו השניים את חברת ההפקות "קאנון", במסגרתה המציאו מודל חדש למימון והפצת סרטים עצמאיים. "קאנון" הפיקה מאות סרטים, בינהם את "מחץ הדלתא", "מעבר לשיא" וסרטו של הבמאי הצרפתי, ז'אן-לוק גודאר - "המלך ליר".

לדברי יריב הורוביץ, המפיק ראשי של "The Go-Go Boys": "הכניסה לקטגוריית "קאן קלאסיקס" מביאה כבוד אדיר לקולנוע הישראלי. אין ספק שלגלובוס וגולן יש מקום של כבוד בהיכל התהילה של הקולנוע העולמי, שכן פעילותם בענף ובעיקר בנושא מודל מימון הסרטים העצמאיים, השפיעה על התעשייה כולה. בזכותה התאפשרה יצירתם של לא מעט להיטים קולנועיים".

הסרט, שנמצא בשלבי עריכה סופיים ויוקרן לראשונה בפסטיבל, יופץ בארץ בשנה הבאה.