אחרי שהפכה לאחת המתמודדות הבולטות בתולדות "האח הגדול", כיכבה בקמפיינים בינלאומיים של דיזל ועשתה בכורה טלוויזיונית עם דמותה של סופי ב"בלו נטלי", הדוגמנית סתיו סטרשקו קוטפת טייטל נוסף - תפקיד ראשון בקולנוע.

סטרשקו תשתתף ב"נשף", סרטם החדש של הבמאים של גרניט ושרון מימון (יוצרי "מיתה טובה" המצליח),שצילומיו החלו השבוע בירושלים. בנוסף אליה, ישתתפו בסרט גם זוכת שני פרסי אופיר אסי לוי, מיכה סלקטר ("אבוללה") ועוד מספר שחקנים צעירים דוגמת נצנת מקונן ("הנסיך הקטן"), נועם לוגסי ("בתולות"), אור כהן אכד (בוגרת "הלהקה" של ערוץ הילדים), יהונתן וילוז'ני (כן, הבן-של, המככב ב"כדברא") ואפילו אולגה סטרשקו - אחותה של סתיו.

עלילת הסרט עוקבת אחר שלוש נערות מתיכון אינטגרציה בירושלים - בגילומן של סטרשקו, מקונן ולוגסי - המחליטות ללכת הכי רחוק שאפשר כדי להיות מקובלות ולהשיג דייט לנשף הסיום הנוצץ של בית ספרן. תוך כדי ההכנות לנשף הן מגלות כי לכל אחת מהן סיבה נסתרת וכואבת משלה להחלטה. את תסריט הסרט כתבו במשותף צמד הבמאים גרניט ומימון.

סתיו סטרשקו נשף (צילום: איתיאל ציון,  יחסי ציבור )
מחפשות דייט. סטרשקו, לוגסי ומקונן מתוך "נשף"|צילום: איתיאל ציון, יחסי ציבור

סרטם הקודם של טל גרניט ושרון מימון - "מיתה טובה" - הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל ונציה שם זכה בשני פרסים, ובפסטיבלים נוספים ברחבי העולם, ובהמשך זכה להצלחה גדולה בבתי הקולנוע והיה מועמד ל-14 פרסי אופיר.על הפקת הסרט אמונים "פאי סרטים"- אסנת הנדלסמן קרן וטליה קלינהנדלר, וסרטי יונייטד קינג- משה אדרי וליאון אדרי, בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים וקרן MDM הגרמנית.

"הנשף" עתיד לצאת לאקרנים במהלך 2018.

>>סתיו סטרשקו מבקשת שיפנו אליה מעתה בלשון נקבה<<