לא יכולים כבר לחכות ל"מהיר ועצבני 7"? גם מישל רודריגז לא. והיא ממש רוצה שתבואו לראות אותה בסרט החדש. כן, אפילו שכל מה שיש לנו זה "כביש 6".

ובינתיים, וין דיזל כבר תופר חליפות לאוסקר. בראיון שהעניק למגזין "וראייטי" אמר דיזל כי "הסרט בטח יזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר, אלא אם האוסקר לא רוצה להיות רלוונטי יותר". דיזל, לדברי כתב "וראייטי", לקח נשימה עמוקה לפני שהכריז שוב: "הסרט הזה יזכה בפרס הסרט הטוב ביותר. אין שום דבר שמתקרב לעוצמה של הדבר הזה".

עוד סיפר דיזל למגזין כי "הצלחנו להרים את סצנות האקשן ולהוסיף עוד דינמיקה מעניינת לעולם הזה. אבל מה שהעולם לא יצפה לו הוא העוצמה הרגשית של הסרט". דיזל סיפר כי רון מייר מאולפני יוניברסל אמר לעתים קרובות ש"אם 'מהיר ועצבני 5' או 6 היו יוצאים בלי המספר, הם היו מועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר". דיזל הוסיף כי "כשאנשים יראו את 'מהיר ועצבני 7', הם יסכימו".

חוץ מלצאת בהצהרות מוגזמות עד מופרכות, דיזל השתתף השבוע גם בהשקת מטוס יוקרה חדש של חברת התעופה "איתיחאד איירווייז". המטוס, מדגם בואינג 777, נושא את שם הסרט החדש. דיזל הגיע לנמל התעופה בלוס אנג'לס היישר מבית החולים בו נולדה בתו פאולין (שנקראת על שם פול ווקר – כוכב "מהיר ועצבני" שנהרג בתאונת דרכים לפני שנה וחצי). ה"בואינג מהיר ועצבני 7" יטוס על הקו בין לוס אנג'לס ואבו דאבי. בירת האמירויות שימשה גם כאתר צילומים לסרט, וחברת התעופה הלאומית היא נותנת החסות הרשמית שלו. "זכינו לקבלת פנים חמה באבו דאבי", סיפר דיזל, "ובכנות, אם מישהו ישאל אותי מה הדבר שאני הכי אוהב בעיר – זה האנשים".

"מהיר ועצבני 7" יצא למסכים בארה"ב ב-3 באפריל, ואצלנו – יומיים קודם לכן.