הבוקר (שני) שוחרר טריילר רשמי ראשון לסרט השלישי בסדרת סרטי "משחקי הרעב". הסרט, "עורבני חקיין – חלק ראשון", שמבוסס על הספר האחרון באותה סדרה מאת סוזן קולינס, הוא החלק ראשון מתוך שני חלקים אליהם פוצל הספר בגרסתו הקולנועית, בדומה לעיבוד הקולנועי של "דמדומים".

בטריילר אנחנו חוזרים אל פאנם שלאחר ניסיון ההפיכה. מחוז 12 הופצץ, פיטה (ג'וש האצ'רסון) נלקח על ידי הקפיטל וקטניס (ג'ניפר לורנס) חולצה מתוך הזירה על ידי המורדים. קטניס, מעורערת מתמיד, נדרשת לעמוד בראש המהפכה נגד הנשיא סנואו ולהפוך להיות הפנים של ההתקוממות. על פי ההצצה לסרט, זה לא הולך להיות קרב קל.

סדרת "משחקי הרעב" עוקבת אחרי קטניס אוורדין, נערה צעירה בעולם פוסט אפוקליפטי, שנאלצת להשתתף בתחרות בשם "משחקי הרעב" אותה מארגן הממשל כדי לשלוט בנתיניו. בתחרות משתתפים 24 נערים ונערות שנלחמים על חייהם, כאשר רק אחד מהם שורד. שלא בכוונתה, ההתנהלות של קטניס באירועים מעוררת את זעמו של הממשל, שלא מרוצה מהנערה הצעירה שמסרבת ללכת עם הזרם.

שני הסרטים הקודמים בסדרה הניבו סך הכנסות של מעל למיליארד וחצי דולר וזכו לביקורות טובות, במיוחד "התקלחות", האחרון מבינהם. פרנסיס לורנס, הבמאי של "התלקחות", חוזר לשני החלקים של "עורבני חקיין". מלבד הקאסט המקורי יופיע בסרט גם נטלי דורמר ("משחקי הכס") וג'וליאן מור.

"עורבני חקיין – חלק ראשון" הוא אחד מהסרטים האחרונים בכיכובו של פיליפ סימור הופמן, שהלך לעולמו בפברואר השונה כתוצאה מהתמכרות לסמים. סימור הופמן, זוכה פרס האוסקר, מגלם את דמותו של במאי המשחקים, פלוטארך הייוונסבי, שבהמשך הופך לאחד הדמויות הבולטות בהתקוממות נגד הקפיטל. בתחילת השנה נפוצו שמועות על כך שמותו עלול לעכב את יציאת הסרט, אך בניגוד אליהן, הסרט צפוי לצאת ב-21 בנובמבר כפי שתוכנן.