כמה עוד יכול לסבול בן אפלק? לא ברור, אך מילא המבט הסובל תמידית שלו, ומילא השמועות על כך שנמאס לו מתפקיד באטמן והוא עתיד לפרוש בהקדם, גם אחרי שהודיע בצורה מפורשת כי הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום בזמן הקרוב - בא האח הניג'ס/אנס/גרוש טרי שלו, קייסי אפלק, ומספר לעיתונאים שבן יפרוש בקרוב מאוד. כי אם אפשר לנסות להעביר קצת מהג'ינקס שלך הלאה - למה לא?

בראיון מיוחד שנתן ל"WEEI Sports Radio Network", אפלק ג'וניור סיפר כי ככל הנראה, בן לא ישתתף ב"הבאטמן" של מאט ריבס, אחרי שיצא "ליגת הצדק" בנובמבר הקרוב. "הוא לא הולך לעשות את הסרט הזה, אני לא חושב. או לפחות ככה נראה לי", הוא אמר למראיין, שמיד הכריז על הידיעה כ"חדשות מרעישות". ההגדרה הלחיצה את אפלק הצעיר, שמיד לקחת את דבריו בחזרה ואמר "האם זה מוגדר כחדשות מרעישות? אני פשוט סוג-של המצאתי את זה".

האם ניתן לסמוך על דבריו? מצד אחד, אולי לא אחד האנשים האמינים בהוליווד. מצד שני, מגלם בתוכו מספיק יצר הרסני כדי לא להפתיע אותנו עם הוצאת אחיו מארון העטלף. אם נחזור רגע לאירועי העבר, נזכיר שבן הספיק לעזוב את כס הבמאי של הסרט המדובר, שמאט ריבס (מחליפו) שינה את התסריט שאפלק כתב לגמרי (עם אופציה לשינוי שם הסרט שנתן לו), ושב"הוליווד ריפורטר" פורסם כי האחים וורנר "עובדים על תכנית חלופית כדי לשחרר בעדינות את אפלק מהתפקיד" לפני צילומי הסרט. 

אך אז, בפאנל "ליגת הצדק" שהתקיים בכנס קומיק קון האחרון הוא הפריך את השמועות כשאמר שאכן יככב בסרט ההמשך. "הרשו לי להיות מאוד ברור", הוא אמר, "אני הבחור הכי בר מזל בעולם. באטמן הוא החלק הכי מגניב בכל יקום, DC או מארוול". הוא ביקש להתעלם מהשמועות שטוענות שהוא לא מחויב לדמות, גם אם הוא לא יהיה במאי הסרט. יותר מכך, הוא אמר שיהיה "קוף על הקרקע בשביל מאט ריבס", הבמאי החדש של "הבאטמן" שגם אחראי ללהיט קופות נוכחי אחר - "כוכב הקופים: המלחמה". 

יותר מכך, בימים האחרונים אפלק התראיין והרחיב על תפקידו כבאטמן בסרט "ליגת הצדק" הקרוב. "הוא נמצא בסיטואציה כזאת שבה הוא חייב לבקש עזרה, למצוא אנשים אחרים ולשכנע אותם לעשות משהו. חלק מהדרמה של הסרט זה האם הם יסכימו להפוך לצוות או לא. זה יהיה שונה לחלוטין ממה שהיה בסרט האחרון (באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - נ"ב)". וגם הדמות לדבריו תהיה שונה, "ב'באטמן נגד סופרמן' באטמן היה מעט שונה מהרגיל. הוא התחיל עם כל הזעם הזה שהיה מופנה כלפי סופרמן, בגלל שהקולגות שלו מתו במהלך הקרב של סופרמן וזוד. הוא אגר הרבה מאוד כעס, בצורה לא פרפורציונלית אפילו. וכאן נראה באטמן יותר מסורתי. הוא הירואי יותר, ועושה דברים בדרך שלו, אבל רוצה להציל אנשים, לעזור לאנשים".

האם נזכה לראות יותר מהבאטמן הזה אחרי "ליגת הצדק"? כנראה שזה יהיה תלוי לא מעט בהצלחת הסרט, וכך או כך - נגלה רק אחרי שהוא יצא ב-17 בנובמבר.

mako תרבות בפייסבוק