אקס-מן העתיד שהיה (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
מוטנטים? לא, לא ראינו מוטנטים|צילום: צילום מסך מתוך youtube
אנחנו אמנם רק באמצע אפריל, אבל כבר עכשיו אפשר להעריך בזהירות שקיץ 2014 לא יהיה כזה שייכתב בדפי ההיסטוריה. כן, יהיו בו סרטים שיעשו המון כסף, אבל ספק אם למישהו מהם יש סיכוי להפוך לסרט משמעותי יותר מ"אקס מן: העתיד שהיה". הסרט הראשון ששוחרר ב-2011 ופתח את סדרת הפריקוול של הבמאי בריאן סינגר, זכה לשבחים והחזיר מחדש את אמון המעריצים אחרי הסרט השלישי המאכזב של הסדרה המקורית.

הציפיות הגבוהות לקראת הסרט החדש מתחילות בפורמט החדשני. לא עוד סרט מקדים או סרט המשך, אלא כזה שמהווה מקשר בין הסדרה המקורית לסדרה החדשה. העלילה מתרחשת בשנת 1973, אליה נשלח וולברין (יו ג'קמן) כדי לשכנע את פרופסור אקס ומגנטו הצעירים לשלב כוחות. כל זאת כדי לאחד את המוטנטים במשימה למנוע את תרחיש האימים העתידי, שבו תאגיד ענק ימצא פתרון קטלני שיביא לסופם.

הטריילר החדש ששוחרר היום (רביעי) מציג את הפוטנציאל הגדול של הסרט, במעבר בין העתיד לעבר ובאיחוד של כוכבי הסדרה החדשה (ג'ניפר לורנס, מייקל פסבנדר וג'יימס מקאבוי) עם כוכבי הסדרה המקורית (האלי ברי, איאן מק'קלן ופטריק סטיוארט). גם פיטר דינקלג', הכוכב הגדול של "משחקי הכס", מצטרף לסדרה כמנהל התאגיד שממציא את זקיפי הסנטינלס. רובוטי ענק שנועדו לאתר ולחסל מוטנטים.

"אקס מן: העתיד שהיה" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-22 במאי.