הצפת הההטרדות המיניות בהוליווד עורר סערה (או טורנדו, אם אנחנו כבר בעולם המושגים הזה) ברחבי העולם, ולמרבה השמחה - מי שמשלם את המחיר הם אותם "טורפים מיניים" שהובילו לרשימות אסטרונומיות של קורבנות. בכל יום שעובר צצות עוד מתלוננות, אך לצדן - עוד נשים חזקות בעמדות מפתח שמחזקות את ידיהן ומנסות לפעול למען שינוי.

מי עשתה בדיוק את זה לפני מספר ימים היא גל גדות, שעל פי דיווחים הציבה אולטימטום למפיקי "וונדר וומן 2", והבהירה כי לא תשתתף בסרט אם המפיק ברט ראטנר יהיה מעורב בהפקה. ראטנר, במאי "שעת שיא" ומפיק בכיר בחברת "וורנר", עזב את תפקידו בחברה בעקבות האשמות על הטרדה מינית מצד שש שחקניות, בהן אוליביה מאן ונטשה הנסטרידג'. למרות שהוא מכחיש את ההאשמות, ראטנר עזב (או הועזב) את כל תפקידיו בחברת "וורנר", ולא יהיה מעורב בהפקת "וונדר וומן 2".

אך בעוד שקיווינו כי מי שאחראית למהלך הגדול נגד הבמאי היא השחקנית הישראלית, כעת מסתבר שהדחתו של ראטנר לא הייתה קשורה כלל לגל שלנו, וכי ההחלטה נעשתה ללא התייעצות עמה.

בבכורת הסרט "ליגת הצדק", אשת הברזל מראש העין ובמאית "וונדר וומן" פאטי ג'נקינס הבהירו שתיהן כי ההחלטה הייתה של חברת ההפקה בלבד, והן לא היו מעורבות בסילוקו של המפיק. בשיחה עם "Entertainment Tonight" אמרה הבמאית: "כל העניין קרה כבר לפני שבועות. למעשה לא היה לזה שום קשר לגל. ההחלטה כבר התקבלה קודם. הייתי מופתעת מהסיפור הזה (על האולטימטום של גדות - א"ר)".

כשגל נשאלה בעצמה על ההבהרה של ג'נקינס, היא הנהנה בהסכמה, והביעה את עמדתה בנושא: "רבות נכתב על מה אני מרגישה ועל הדעות שלי בנושא הזה", אמרה גדות והוסיפה בחצי עקיצה, "כולם יודעים איך אני מרגישה בנוגע לזה". על אף שלקחה אחריות למעשים שיוחסו לה, הסאבטקסט שעולה מנימת דבריה מרמז כי העניין לא עבר בשתיקה מצד חברי ההפקה: "האמת היא שיש כל כך הרבה אנשים שמעורבים בעשיית הסרט הזה, וכולם הביעו תחושות דומות".

"וונדר וומן 2" עתיד לצאת לאקרנים בארה"ב ב-1 לנובמבר 2019. 

mako תרבות בפייסבוק