הארי פוטר קוודיץ' (צילום: Warner Bros)
תשמרו לי כיסא בשיעור|צילום: Warner Bros
אם מעולם לא הצלחתם להתגבר על העובדה שהסיפור של הארי פוטר הסתיים, עכשיו אתם יכולים להפוך בעצמכם לחלק מעולם הקוסמים. קבוצת מעריצים של הסדרה הקימה בית ספר אינטרנטי וחינמי, בו אפשר ללמוד מקצועות בסיסיים שחיוניים לכל קוסם. כולם כמובן מועברים בהוגוורטס  - בית הספר לכישוף ולקוסמות.

מכיוון שאין מצנפת מיון שתספר לכם לאיזה בית תשתייכו, התלמידים מתבקשים לבחור בעצמם בין גריפינדור, הפלפאף, סלית'רין ורייבנקלו. לאחר שהצטרפתם, אתם מוזמנים למעונות הווירטואליים בהם תתגורו בזמן הלימודים. בין הנושאים שנלמדים אפשר למצוא את תורת הצמחים, אסטרונומיה, היסטוריה של הקוסמות, שינוי צורה, שיקויים וכמובן, הגנה מפני כוחות האופל.

אישור ההרשמה לקורסים יכול להימשך יום שלם, אבל בינתיים יש לכם אפשרות ליצור מכתב קבלה אישי. הקורסים עצמם מורכבים מ-9 שיעורים וכדי לעבור אותם התלמידים נדרשים להכין שיעורי בית, לכתוב חיבורים לענות על שאלונים שונים ואפילו לעבור מבחן מסכם.

בנוסף ללימודים, יכולים הסטודנטים גם לצ'וטט אחד עם השני, להרוויח נקודות לבית אליו הם משתייכים ולהיכנס לספרייה. בהמשך יש גם אפשרות להתנדב כפרופסור בקורס לאמנויות הקוסמות. עלו והצליחו.

הוגוורטס הארי פוטר (צילום: www.hogwartsishere.com‎)
ברכותינו! אתה חנון רשמי|צילום: www.hogwartsishere.com‎