סרטונים המתעדים סיטואציות הזויות ותאונות דרכים מטורפות מכבישיה הציבוריים של רוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר מציפים את אתרי הצפייה ברשת. בכל פעם כשאנחנו חושבים שראינו הכל מופיע עוד סרטון שמוכיח שהז'אנר רחוק מלמצות את עצמו - בין אם מדובר בסרטון המתעד נהגת שמאבדת שליטה על מכוניתה ומסתחררת בדיוק למקום חניה קטנטן, בסרטון בו נראה טנדר שגורר מטוס קרב ככה סתם, או בכזה המכיל תיעוד של צמד גברברים שמנסים להניע מכונית על ידי רתימתה לאוטובוס עירוני, אבל נראה שסרטון חדש שעלה שלשום לרשת וזכה כבר לכשני מיליון צפיות מעלה את הרף לשיא חדש.

עוד ב-mako
צפו: הסרטונים של מצלמת הדשבורד הראשונה  
צפו: מצלמת דשבורד קולטת רכב ממריא לאוויר 
רוסיה, משאית מנוף וסמארטפון – מה יכול להשתבש  

כמו תמיד, הסרטון מתחיל בנסיעה שגרתית, הפעם בכביש מהיר על גשר קרולובה שבבלרוס בסמוך לגבול עם רוסיה. לפתע, המכונית בנתיב הימני מחליטה לעבור לנתיב השמאלי לצורך עקיפה בדיוק כשאופנוע שנע במהירות גבוהה מגיע מאחור.

אין תמונה
יו יו יו, ביצ'ס

מעבר הנתיב הלא זהיר והשמש המסנוורת גורמים לאופנוען לאבד שליטה ולהתנגש בעוצמה באחוריה של המכונית, אבל מה שנראה במבט ראשון כתאונת דרכים קטלנית הופך למשהו שנראה כמו פעלול מדהים שספק אם מקצוענים יצליחו לשחזר אותו וכך לאחר שהאופנוען כעושה סלטה באוויר הוא נוחת ללא פגע בעמידה על רגליו על גג המכונית הנוסעת. לצפות ולא להאמין.