קריסתה של הפסקת האש הקצרה, חזרת ירי הטילים לעבר ריכוזי אוכלוסיה בישראל, ניסיון החיסול של מוחמד דף, הנחיות פיקוד העורף שמגבילות התכנסויות רבות משתתפים והאיום המפורש של דוברי החמאס לא ללכת למשחקי כדורגל בשבת מעמידים בסימן שאלה את פתיחתה של עונת ליגת העל בכדורגל שתוכננה לסוף השבוע.

ביננו, בחום הזה כנראה לא מדובר בהפסד כל כך גדול ולמרות שבהחלט גדלו כאן כמה שחקנים מצוינים שהצליחו בעולם, גם בעשור השני של המילניום השלישי נראה כי בישראל עדיין עיקר האקשן והעניין בכדורגל מתרחש מחוץ למגרשים, בהם מתקיימים בדרך כלל משחקים די בינוניים שלא מצליחים להתקרב לרמה בינלאומית.

צילום: AP

עוד ב-mako
צפו: קן בלוק מול ניימאר, חלוץ נבחרת ברזיל
הספורטאי שמרוויח מיליונים ונוסע במאזדה ישנה 
בקרוב: גרסת ויקטוריה בקהאם לרינג' רובר  

יתכן שהכדורגל בארץ מכונה בסלנג "שכונה", אבל בכל הנוגע למשכורות ולתנאים תמיד נשמעת הטענה שאנחנו כבר מזמן באירופה.
זה בהחלט טיעון יפה ומשכנע לויכוח פופוליסטי, אבל מבט קצר בחניוני השחקנים במגרשים מגלה שאמנם הם ממש לא רעבים ללחם ופה ושם אצל הכוכבים הגדולים ניתן לפגוש גם את רכב הכדורגלנים האהוב בעולם, ה-X5 של ב.מ.וו, אך מסתבר רוב השחקנים הישראלים מתניידים ברכבים צנועים בהרבה, לפחות לעומת מה שקורה מעבר לים.

אצטדיון קאמפ נואו (צילום: עמית סלונים)
צילום: עמית סלונים

כוכבי כדורגל ברמה עולמית מחליפים את המכוניות היקרות שלהם כמעט בתדירות בה הם מחליפים גרביים, אך בדיקה שנערכה לאחרונה חשפה כמה מהמכוניות הנוצצות של הכדורגלנים הלוהטים ביותר.

כריסטיאנו רונלדו הפורטוגזי הוא חובב מכוניות נלהב ומחזיק צי מכובד של שלל מכוניות ספורט ויוקרה, מבוגאטי ויירון ועד רולס רויס פנטום קופה. הרכש האחרון שלו, עימו הוא נוהג להסתובב לאחרונה, עונה לשם למבורגיני אבנטדור LP700
המצוידת במנוע שמפיק לא פחות מ-700 כ"ס.

למבורגיני אבנטדור נטולת גג (צילום: אוטו)
צילום: אוטו

ויין רוני הבריטי גם אוהב גיוון ומחזיק בחניה של הטירה הפסטורלית שלו מגוון כלי רכב לכל מצב.
בניגוד לרונלדו שמתמקד בעיקר ברכבי ספורט מאוד חזקים, רוני מגלה חיבה לרכבי-פנאי שטח שמתאימים לטיולים משפחתיים עם הילדים והכלב.
לאחרונה רוני התחדש בריינג' רובר ששודרג בסדנה הבריטית הנחשבת Overfinch וצויד בבודי קיט אגרסיבי, חישוקי 23" ומנוע וי 8 עם מגדש על המפיק 552 כ"ס.

מבחן השוואתי: ריינג' ספורט מול פורשה קאיין  

ריינג' רובר מול יגואר XJ ולנד רובר דיפנדר (צילום: נעם וינד)
צילום: נעם וינד

מסוט אוזיל, אחד מכוכבי נבחרת גרמניה, הוא בכלל ממוצא טורקי וביום יום משחק בארסנל הבריטית. יתכן שהבלבול הזה בין הזהויות גרם לו לבחור בסופו של דבר בגלגלים ממוצא איטלקי.
למרות שליצרני הפרימיום הגרמניים יש הרבה מכוניות סופר חזקות בהיצע, הקשר ההתקפי החליט ללכת ה-458 עם סמל הסוס הצוהל של פרארי.

כשאוזיל רוצה להרפות מעט את הגב ולנהוג במשהו קיצוני הרבה פחות ופרקטי, נוח ומאובזר יותר, הוא אוחז בהגה של מכונית הסדאן קופה שלו - אודי A7.

 לקחנו סיבוב על פרארי 458  

אין תמונה
יו יו יו, ביצ'ס

ניימאר, חלוץ נבחרת ברזיל ושחקן ברצלונה, הוא שחקן מאוד מוכשר ולמרות שהוא רק בן 22 הונו מעורך במיליונים רבים.
עם זאת, למרות גילו הצעיר ניימאר, ששיתף לאחרונה פעולה עם קן בלוק בסרטון דריפטינג מרהיב, החליט לרכוש רכב משפחתי שימושי עם 4 דלתות.
אל תטעו, לא מדובר בטויוטה קורולה אלא בפורשה פנמרה טורבו S עם מנוע שמפיק 500 סוסים.

מבחן דרכים פורשה פנמרה היברידית  

פורשה פנמרה (צילום: ניר בן זקן )
צילום: ניר בן זקן

ליאונל מסי הארגנטיני הוא ללא ספק אחד מכוכבי הכדורגל המצליחים בכל הזמנים. לפני מספר חודשים הוא האריך את החוזה שלו בברצלונה ל-5 שנים נוספות בהן ירוויח 20 מיליון יורו בכל עונה.
עם כל כך הרבה כסף, אין זה מפתיע שמסי מחזיק צי המורכב ממגוון מכוניות לכל מצב רוח, ייעוד או שעה במהלך היום.
בין היתר ניתן למצוא שם פרארי 430 ספיידר, אודי R8, רכבים פרקטיים יותר כמו אודי Q7 ולקסוס RX וגם מכונית שרירים אמריקאית כוחנית - דודג' צ'רג'ר SRT.
מקורביו של מסי מדווחים שמכל ההיצע הארגנטינאי מחבב במיוחד את המזראטי גראן טוריסמו MC SPORT שלו שמציעה ביצועים לוהטים אך בה בעת גם שימושיות יומיומית מתקבלת על הדעת.

מבחן דרכים מזראטי גיבלי
אין תמונה
יו יו יו, ביצ'ס

החניה של שחקני הפרמייר ליג האנגלית

לא רק כוכבי כדורגל בעלי שם עולמי מתניידים בכלי רכב חלומיים ובדיקה שנערכה לאחרונה בקרב שחקני הפרמייר ליג האנגלית יצרה רשימה מרשימה למדי של רכבים עם 28 יחידות של ריינג' רובר במקום הראשון, 26 בנטלי קונטיננטל GT במקום השני, 24 ריינג' רובר ספורט בשלישי, 21 אודי Q7 ברביעי ו-18 יחידות של הרכב המזוהה ביותר עם הבועטים בכדור, ה-X5 של ב.מ.וו במקום החמישי.

מרצדס ML ב.מ.וו X5 ג'יפ גרנד צ'ירוקי (צילום: נעם וינד)
צילום: נעם וינד