sportFive696611 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
(צילום: יצרן) (צילום: ספורט 5)
(צילום: יצרן)|צילום: ספורט 5
למען האמת, תמיד היה ותמיד יהיה קשר בין עולמות השעונים לעולמות הרכב השונים ובמיוחד אם מדובר במותגי יוקרה. ביצועי הרכב נמדדים בחלקיקי שניות ואיכות השעון נמדדת בעמידותו ודיוקו המתמשך לאורך זמן לרבות החומרים מהם הוא עשוי. אם חושבים על זה לרגע, אז אפשר לומר את המשפט האחרון גם על המכוניות.

חגיגות ה-70 עם 70 שעונים מיוחדים
לפרארי יש מותג שעונים משלה וגם שם היא לא ממש צנועה במחירים. אמנם אפשר להשיג שעון כזה באיזו חנות דיוט פרי יוקרתית בשדה תעופה באירופה בסכומים של כמה אלפי שקלים, אבל התכשיטים האמתיים מגיעים במנות קטנות, מאוד קטנות. לכבוד חגיגות ה-70 החליטו בחברת השעונים השוויצרית HUBLOT ובפרארי, כי יש מקום לייצר מהדורה מוגבלת של שעונים לציון השנה המיוחדת.

אולם במחשבה נוספת, הוחלט כי יש מקום לליין של שעונים מיוחדים והתוצאה הסופית היא 3 דגמים ולכל אחד מהם 70 שעונים ולא יותר. הדגמים הם קינג גולד, פיק קרבון ו-טיטניום. באופן מאוד מפתיע, השעה המדויקת בכל אחד מהם זהה לגמרי לאחרים, אבל אם נשים לרגע בצד את העניין ההומוריסטי, הרי שלאספני פריטי יוקרה יש פה סיבה למסיבה.
הבדלים דקים ויקרים
על אחד מהשעונים מקבל מספר סידורי משלו (70 בסה"כ) שחרוט על גב השעון שמצופה בספיר יוקרתי בפני עצמו. ההבדלים הם כמובן בעיצוב של לוחות התצוגה והמחוגים וגם במיקום של הלוגו של הסוסון של פרארי שמציץ בכל אחד מהם כאשר המחוגים נמצאים במקום אחר. פלאביו מנצוני, ראש מחלקת העיצוב של פרארי היה מעורב בהחלטות על עיצוב השעון החל מהגוף שלו, דרך הכפתורים והצבעים ועד לרצועות השונות.

טרם פורסמו המחירים הרשמיים של כל אחד מהדגמים ונראה כי כולם כבר הוזמנו מראש כי בגב השעון מופיעה הכתובת "70 שנה לפרארי" וזה כבר הופך אותו לפריט נדיר שימצא את דרכו לכספת בבנק. רק נזכיר למי שרוכש אותו כי הסוללה מספיקה לחמישה ימים אם השעון הוסר מהיד. על פי ההדלפות ממפעל השעונים, המחיר של השעון בגרסה היקרה הוא מיליון שקלים.